Ihpets-mortilto

Knopper - ved i hvad det mon kan være?

8 indlæg i dette emne

rDBGm78.jpg

Det svier og klør voldsomt!

Det er min mands hånd.

Vi tænker det er relateret til Williams skoldkopper, hvis det da var skoldkopper? William fik røde knopper -> det lignede små vabler -> der er små skorper på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ligner lidt de knopper Thea havde, da hun havde hånd, fod og mundsyge :unsure det udviklede sig ret hurtigt til vabler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være helvedes ild? Det er jo samme virus som skoldkopper, mener dig, at det plejer at være på ryggen :blink :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har han måske også en følelse af stød (ligesom hvis man rammer med albuen på en kant) op gennem armen?

 

For jeg synes nemlig også det ligner helvedesild. Jeg havde det lige i starten af min graviditet og det så lige sådan ud - sad også inde i hånden og så kløede det helt forfærdeligt samtidig med at jeg havde sådan en underlig udefinerbar følelse af stød op gennem armen ind i mellem. 

 

Skide irriterende, men beskeden fra lægen var 'det går væk af sig selv'. Der gik så bare en måned...  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg ville nok gætte på hånd fod mund syge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fod, mund og håndsyge eller en allergisk reaktion. Min mor er ALVORLIG allergisk for penicillin og hun får MEGET kløende hænder som første reaktion og så skal hun ellers bare komme afsted til læge inden hun mister bevidstheden. Men der er ikke skorpe på, det er bare meget rødmosset og hun hæver op. Der er ikke vabler på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke rigtig at det ligner helvedesild :unsure har set maaaange tilfælde af det via mit arbejde, men det har aldrig set sådan ud :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligner mund, hånd og fodsyge. Har han det også under fødderne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER