My love

Øget udflåd

6 indlæg i dette emne

Jeg er stoppet på mine ppiller og fik selvfølgelig min menstruation som jeg skulle.

Det er vist ved at være træ uger siden den sluttede.

I går og i dag har jeg haft øget udflåd. Og kan huske jeg havde det ved sidste graviditet. Men tror nu ikke på jeg er gravid.

Men tænker så, kan man have øget udflåd ved ægløsning?

For tænker det måske er den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er stoppet på mine ppiller og fik selvfølgelig min menstruation som jeg skulle.

Det er vist ved at være træ uger siden den sluttede.

I går og i dag har jeg haft øget udflåd. Og kan huske jeg havde det ved sidste graviditet. Men tror nu ikke på jeg er gravid.

Men tænker så, kan man have øget udflåd ved ægløsning?

For tænker det måske er den.

Det er hos mange et klart tegn på æl, så det kan godt tænkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hos mange et klart tegn på æl, så det kan godt tænkes.

Men kommer den så ikke for sent i forhold til menstruation? Men okay er jo lige stoppet på ppiller så kroppen skal jo lige vænne sig til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kommer den så ikke for sent i forhold til menstruation? Men okay er jo lige stoppet på ppiller så kroppen skal jo lige vænne sig til det

Tænker at pillerne stadig kan spille ind, men nogle har jo en sen æl, har du nogen ide om hvor den lå før du startede på pillerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at pillerne stadig kan spille ind, men nogle har jo en sen æl, har du nogen ide om hvor den lå før du startede på pillerne?

Ja der lå den meget præcis. Mener det var 14 dage efter første menstruations dag. Jeg kunne nærmest på klokkeslæt sige den var der, både menstruation og ægløsning. Men denne gang er jeg lidt usikker.

Vi havde sex få dage efter menstruationen stoppede, så gravid burde jeg bestemt ikke være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm har lidt murren i underlivet som om der kunne komme menstruation. Men det ville da være for tidligt. Dumme dumme krop og alle de forskellige tegn den kommer med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER