Karlottapohlent

Bliver ikke mæt??

11 indlæg i dette emne

Hej. Ja så har jeg altså lige brug for hjælp igen..

Jeg ammer Lukas. Han har før i tiden ville have bryst hver 3-4 time. Men nu er han altså begyndt på at ville have hver 2 time, også om natten. Tror i at det er fordi han ikke bliver mæt af modermælk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ka jeg ikk lige se hvor gammel han er, men kan det ikke være appetitspring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Han er nok bare igang med at sætte dun produktion lidt op så det passer til hans behov, det er helt normalt. Nogen gange spiser de ofte andre gange sjældent, de er ret gode til at justere det. Så længe han virker glad ellers er der intet at bekymre sig over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så er jeg mere rolig. Amningen betyder nemlig meget for mig, så var lige bange for at det var ved at gå i vasken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er meget normalt.. Nogle dage vil de hænge på en hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker faktisk lidt om min mælkeproduktion kan falde hvis jeg er ked af det? Min mor er indlagt med forkalkede blodårer, så jeg er lidt nede.. Men jeg har hørt at man kunne drikke noget hvidtøl for at øge mængden, dog er de eneste man kan få fat i med en alkohol procent på 1,7. Er det ikke for meget? Eller kan jeg godt drikke det?

Han er nok bare igang med at sætte dun produktion lidt op så det passer til hans behov, det er helt normalt. Nogen gange spiser de ofte andre gange sjældent, de er ret gode til at justere det. Så længe han virker glad ellers er der intet at bekymre sig over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

dit humør kan sagtens påvirke. hvis du ikke er tryg ved at tage en hvidt øl så prøv at google "mælkebombe" det kan spises som musli og det virker. så pas på med ikke at spise for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare om han bliver for påvirket hvis jeg drikker en der er på 1.7% :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare om han bliver for påvirket hvis jeg drikker en der er på 1.7% :s

Du skal bare drikke den lige efter at du har ammet. 1.7 er ikke så meget en alm. Øl er så 3.x.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER