solsort1

symptomer

4 indlæg i dette emne

Hej

 

Jeg har de sidste par dage følt ondt/ømt når jeg trykker ved mit skamben og mave i venstre side. Jeg har også haft ondt hvis jeg ligger på maven og der kan komme lidt jag når jeg går rundt.

 

I morges tog jeg en test og der var to streger, dog ikke lige tydelige men der var helt sikkert to. (Det har der ikke været tidligere når jeg har testet). Jeg er højst gået et par dage over tid.

 

Testen tyder jo på at jeg er gravid, hvilket ville være fantastisk da vi har prøvet det sidste år, men jeg tør ikke sætte mine forventninger op til det endnu, da det føles forkert med disse smerter.

 

Jeg vil bare høre jer, om i har oplevet noget i stil med dette, er det symptomer på graviditet (hvorfor så kun smerter i min venstre side) eller kan det være en graviditet udenfor livmoderen eller noget helt 3.?

 

Jeg håber at I kan give lidt bud og ellers må jeg jo bare se tiden an. Jeg ville jo bare så gerne kunne sige noget til min mand og lige nu ved jeg ikke om jeg bare skal sige ingenting, indtil jeg er mere sikker på hvad der sker!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde også voldsomme smerter i den ene side lige da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Det var så voldsomt at jeg blev sendt til en akut scanning for GUL, men alt var som det skulle være. Den side jeg havde ondt i, var den side hvorfra det befrugtede æg kom - og det kan hos nogle give nogle kraftige smerter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at det kan være ligamentssmerter, som er helt normale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar, nu er jeg lidt mere rolig.

Tager nok en ny test på søndag og så kan det være at jeg tør tro lidt mere på det.

Lige nu er jeg lidt tilbageholdende, jeg havde eller set for mig, at jeg ville flippe helt ud, når der endelig var to streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER