Solvej99

Halvmarathon september 2014 - Vi gjorde det!!!

175 indlæg i dette emne

Hvordan har benene det i dag? 

 

Jeg synes stadig det er super sejt gået :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stod i 2:25 så har stået lige bag dig :) Så godt at din mor stod ude til venstre. Ej, hvor er det sjovt ^_^

Hehe ja det er da lidt sjovt :D

Benene er ømme idag. Lidt stive i det haha. Min ryg er ret øm. Men jeg kan sagtens bevæge mig haha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine ben har også været rimelig ømme, men det værste har været mit dumme knæ <_< Måtte tage 2 panodil Zapp for at kunne falde i søvn i går.

MEN mit knæ klarede 21 km :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist ok i et ømme i benene i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega sejt løbet! Virkelig godt gået, især med syre i dine ben. Du kan godt være stolt!

Idag er jeg selv ret stolt af mig selv. Jeg gjorde det sku! Og meget hurtigere end forventet! Det er ikke sidste gang jeg løber en halv marathon :yay

pZxfca0.jpg

sSk4Lc0.png

Hvor er du bare sej :respekt Det er så flot klaret, jeg kan huske da du satte gang i vægttabet, og alle de andre udfordringer der har været undervejs. Det er virkelig godt kommet igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine ben har også været rimelig ømme, men det værste har været mit dumme knæ <_< Måtte tage 2 panodil Zapp for at kunne falde i søvn i går.

MEN mit knæ klarede 21 km :yay

Det er også super sejt gået af dig :) oven på sygdom og bare det at løbe så langt ;)

Måske jeg skal give det et forsøg næste år.. Jeg har løbet et par kvindeløb før mine graviditeter, jeg har nu aldrig været særlig vild med at løbe, men det gad jeg godt jeg var :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også super sejt gået af dig :) oven på sygdom og bare det at løbe så langt ;)

Måske jeg skal give det et forsøg næste år.. Jeg har løbet et par kvindeløb før mine graviditeter, jeg har nu aldrig været særlig vild med at løbe, men det gad jeg godt jeg var :p

Tak :)

Jeg synes at det hjælper meget på motivationen at have meldt sig til. Jeg blev så stædig og opsat på at kunne gennemføre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Jeg synes at det hjælper meget på motivationen at have meldt sig til. Jeg blev så stædig og opsat på at kunne gennemføre.

Det var nemlig lige det jeg tænkte kunne motivere :) Jeg har haft en total overskudsdag, så lige nu kan alt lade sig gøre :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nemlig lige det jeg tænkte kunne motivere :) Jeg har haft en total overskudsdag, så lige nu kan alt lade sig gøre :p

Ha ha fedt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nemlig lige det jeg tænkte kunne motivere :) Jeg har haft en total overskudsdag, så lige nu kan alt lade sig gøre :p

Så kan vi gøre det sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan vi gøre det sammen :)

I laver da bare en tråd, der hedder Halvmarathon 2015 :yay

Ville vildt gerne igen. Men håber nu ikke at jeg er i stand til det til den tid :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I laver da bare en tråd, der hedder Halvmarathon 2015 :yay

Ville vildt gerne igen. Men håber nu ikke at jeg er i stand til det til den tid :gravid

Jeg har overvejet det men vil gerne lige i gang rigtigt inden jeg gør det ;) jeg er stadig på løbe-gå stadiet.

Hvor lang tid brugte du på at træne op?

Jeg krydser for du ikke kan ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overvejet det men vil gerne lige i gang rigtigt inden jeg gør det ;) jeg er stadig på løbe-gå stadiet.

Hvor lang tid brugte du på at træne op?

Jeg krydser for du ikke kan ;) :kram

Et halvt års tid, tror jeg... Men mest intensivt de sidste 3 måneder op til.

Tak :kiss ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et halvt års tid, tror jeg... Men mest intensivt de sidste 3 måneder op til.

Tak :kiss ;)

Nå så kan jeg sagtens nå det :D

Jeg er virkelig fristet men har bare prøvet at melde mig til en halvmaraton før og der lykkedes det ikke :( Men det var også i en rigtig dum periode i mit liv så psyken var ikke lige med <_<

Hvis jeg melder mig til så bliver det kun herinde og Jonas der kommer til at vide det for så er det ikke et lige så stort nederlag hvis det ikke lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kan jeg sagtens nå det :D

Jeg er virkelig fristet men har bare prøvet at melde mig til en halvmaraton før og der lykkedes det ikke :( Men det var også i en rigtig dum periode i mit liv så psyken var ikke lige med <_<

Hvis jeg melder mig til så bliver det kun herinde og Jonas der kommer til at vide det for så er det ikke et lige så stort nederlag hvis det ikke lykkes.

Hvad med at melde dig til et 10km løb først?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at melde dig til et 10km løb først?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kan jeg sagtens nå det :D

Jeg er virkelig fristet men har bare prøvet at melde mig til en halvmaraton før og der lykkedes det ikke :( Men det var også i en rigtig dum periode i mit liv så psyken var ikke lige med <_<

Hvis jeg melder mig til så bliver det kun herinde og Jonas der kommer til at vide det for så er det ikke et lige så stort nederlag hvis det ikke lykkes.

 

Hvordan lykkedes det ikke? Måtte du udgå eller stillede du slet ikke op?

 

Jeg vil faktisk sige, at noget af det, der motiverede mig allermest var, at hele min facebook vidste, at jeg trænede op til det. På et tidspunkt i min træning, hvor jeg var rigtig træt af det, der havde jeg virkelig lyst til at droppe projektet. Men fordi at der var så mange, der vidste det, så ville jeg ikke tabe ansigt ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan lykkedes det ikke? Måtte du udgå eller stillede du slet ikke op?

Jeg vil faktisk sige, at noget af det, der motiverede mig allermest var, at hele min facebook vidste, at jeg trænede op til det. På et tidspunkt i min træning, hvor jeg var rigtig træt af det, der havde jeg virkelig lyst til at droppe projektet. Men fordi at der var så mange, der vidste det, så ville jeg ikke tabe ansigt ;)

Jeg stillede overhovedet ikke op. Jeg var ikke i form til det og kunne dårligt løbe 5 km på det tidspunkt.

Jeg kan godt se det med motivationen og det kan være jeg ændring mening senere men nok først når jeg er lidt mere sikker på at det lykkes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stillede overhovedet ikke op. Jeg var ikke i form til det og kunne dårligt løbe 5 km på det tidspunkt.

Jeg kan godt se det med motivationen og det kan være jeg ændring mening senere men nok først når jeg er lidt mere sikker på at det lykkes ;)

Det forstår jeg godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amina har du set din målvideo på halvmarathon-hjemmesiden? Det er ret sjovt at se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte da helt at opdatere herinde efter mit løb :-)

 

Jeg var syg (forkølet) i 14 dage optil, men det gik rigtig fint på dagen, mit mål var en tid på omkring 2 timer og 5 min. men

jeg sluttede i tiden 2:00:41, så jeg er rigtig godt tilfreds :loveshower

 

Bethina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte da helt at opdatere herinde efter mit løb :-)

Jeg var syg (forkølet) i 14 dage optil, men det gik rigtig fint på dagen, mit mål var en tid på omkring 2 timer og 5 min. men

jeg sluttede i tiden 2:00:41, så jeg er rigtig godt tilfreds :loveshower

Bethina

Wow det var hurtigt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i set, at der er indgået aftale om et årligt VM i halvmarathon i København i september? Det vil jeg løbe engang! Og jeg skal under 1:50 - sgu! :box

Jeg overvejer at købe et startnummer, bare for at have noget at se frem mod, hvis jeg stadig ikke er gravid om 11 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i set, at der er indgået aftale om et årligt VM i halvmarathon i København i september? Det vil jeg løbe engang! Og jeg skal under 1:50 - sgu! :box

Jeg overvejer at købe et startnummer, bare for at have noget at se frem mod, hvis jeg stadig ikke er gravid om 11 mdr.

Men det er du, ellers har du en helt lille fis at tage dig af - så det bliver slet ikke aktuelt! ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er hjerteløb i Charlottenlund på lørdag hvor jeg overvejer at deltage - nogle af pengene går til hjerteforeningen :)

5 og 10 km

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER