Guest Kiala

Hvordan gør I med kravleriet udenfor?

11 indlæg i dette emne

Med chance for at lyde kynisk - så kravler min søn med bare hænder. Han er mest på græsset.

Så kan han få lov til at mærke på jord, græs, blomster også..

Han er nææææsten 10 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg faktisk ikke huske hvad vi gjorde.. Jeg tror ikke at Lise kravlede vildt meget udenfor. Og så har det nok været på græsset som Christina siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var det også midt om vinteren, da Lise begyndte at kravle :rolleyes Så det er nok derfor hun ikke var vildt meget nede på jorden udenfor.

Jeg ville nok bare lægge et tæppe på græsplænen og lade ham kravle rundt der og på selve græsset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius fik bare lov til at kravle med bare hænder og melton futter på fødderne. Men han kravlede også mest på græsplænen og vores træterrasse. Når han var på fliserne tror jeg det gjorde mere ondt på mig end på ham :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lægger et tæppe ud - han kommer kun på jorden, når det er tørt.

Så kravler han rundt på tæppet - og udenfor hvis han har lyst. Han var lige bange for følelsen af græsset i begyndelsen men nu går det fint. Vi er dog også så heldige at have en stor lukket have - så jeg ved det klammeste og det farligste han kan møde er biller og mudder.

På offentlige græsplæner ville jeg være bange for glasskår, kanyler og alt andet - fordi jeg er en pylremor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør absolut ingenting, synes det går fint nok. Men jo, i dag skulle der lige pilles en splint ud af håndfladen men sådan er det jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William kravler altså også bare. Han har ikke noget på hænderne, på knæene er der bukser + evt. overtøj. Nogle af hans bukser er blevet godt slidte fordi han ikke havde noget over da det var så varmt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kravler o også bare uden videre foranstaltning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Bare hænder - men holder godt øje med hvad der ligger på jorden, men det er mest fordi det med garanti kommer i munden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER