Nitzen1987

Mærker I liv?

15 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i tvivl om jeg gør. Jeg mærkede bobler første gang for en uges tid siden, men var lidt i tvivl om, hvorvidt det var eftervirkninger af det mavevrøvl jeg havde ugen forinden :unsure Natten til lørdag mærkede jeg noget, men er egentlig i tvivl om., hvorvidt det bare er noget jeg har drømt :unsure synes også at jeg mærkede noget i går aftes, men igen er jeg ikke sikker :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde det helt på samme måde og konkluderede efter som det gentog sig at det var liv. Nu er de fleste bobler afløst af små puf. Tror lillebror er så stærkt at manden snart kan mærke dem :biglove

Jeg tror på du mærker lidt liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt mærke liv og endda en gang imellem om aftenen se maven bevæge sig. I sidste uge var der pludselig en bule lige ved navlen - ret griner. Det er så skønt at vide, at den lille har det godt. Jeg mærker ham mest om aftenen og hvis jeg i løbet af dagen slapper af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en livlig pige trods moderkagen er foran - mærker liv hver aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iihj jeg misunder jer der kan mærke liv! Jeg vil også! Men ved godt at det kommer når det kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iihj jeg misunder jer der kan mærke liv! Jeg vil også! Men ved godt at det kommer når det kommer :)

iihj jeg misunder jer der kan mærke liv! Jeg vil også! Men ved godt at det kommer når det kommer :)

Det er jo helt normalt at de anden gangs gravide mærker liv før en første gangs gravid. Men det er nu langt fra hver dag at jeg mærker noget og er som sagt ikke overbevist om, at det er det jeg har mærket :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske jeg mærkede liv i går aftes. Har den sidste uge været virkelig i tvivl, fordi jeg kan mærke pulsen i min livmoder, (kan faktisk også se min mave hoppe lidt i takt) har flere gange mærket den og overvejet om det kunne være liv indtil det går op for mig at den er fuldstændig regelmæssig så åbenbart er der bare rimelig god blodtilførsel :).. Men i går var der følelsen af en boble der sprang og små puf i venstre side der ikke var helt regelmæssige og ikke fulgte pulsen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror med 80% overbevisning at jeg mærkede liv i går aftes!! Føltes som en finger der aede mig på indersiden af maven forholdsvis hårdt. Meget mærkeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror med 80% overbevisning at jeg mærkede liv i går aftes!! Føltes som en finger der aede mig på indersiden af maven forholdsvis hårdt. Meget mærkeligt!

:Yay

Jeg synes også stadig det er en mærkelig fornemmelse når Asger sparker. Måske jeg er mærkelig men det bliver vel bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, jeg vil også mærke.

Har et par morgener haft skæv mave, hvor det er helt tydeligt, at han ligger på den ene side af navlen, og bulen er helt hård.

Bilder mig ind, at jeg mærkede noget igår aftes, men det er svært at være sikker, for jeg kan også mærke min puls, når jeg holder hånden på maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii jubii jubii!

Nu sparker han!

Mærkede det helt tydeligt igår aftes, og her til morgen er det så vildt, at jeg kan se maven bevæge sig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii jubii jubii!

Nu sparker han!

Mærkede det helt tydeligt igår aftes, og her til morgen er det så vildt, at jeg kan se maven bevæge sig :yay

En stærk lille prins :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En stærk lille prins :biglove

Ja, synes det er vildt at kunne se det.

Men jordemoderen sagde også, at han ligger helt ud til maveskindet, så det bliver vildt når han først bliver rigtig stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er så dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er bare fantastisk.

Det er ikke så meget endnu, men når han går igang, så prikker jeg lidt til ham for at få ham til at fortsætte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER