fasling

Hos lægen til 24 ugers undersøgelse

4 indlæg i dette emne

Jeg var i Tirsdags til 24 ugers undersøgelse hos lægen og alt var fint og godt, det går fremad som det skal så det er dejligt, jeg har også kun taget 2,9 kg på siden jeg var hos lægen første gang så det var bare super lækkert da jeg pt. er en del overvægtigt i forvejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med et godt besøg :) og flot med vægten! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt!

 

Jeg var også afsted i går, og det gik også fint her. Havde dog noget +2 i urinen til noget lægen ville sende videre, men kan ikke huske hvad det er.. Men noget med at hvis jeg havde det, skulle jeg tage pencillin efter fødsel. Ikke noget farligt.

Jeg havde en startvægt helt nede på 42,5kg (er kun 152cm høj!!) efter kvalme og er nu oppe på 47,5kg :-)) Før jeg blev gravid vejede jeg lidt over 44kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med et godt besøg :) Og super godt gået med vægten :yay

Her tager jeg bare på og på, og er nu oppe på +7 kg!! :blush Frygter virkelig at ende på +20 kg! Desværre er jeg ikke for god til at styre lysten til de søde sager, så det er jo nok der problemet ligger :sandie

Ellers gik lægebesøget rigtig fint. Vi har lige fået at vide ved en scanning i torsdags, at vores pige pt er 12,5% under gennemsnittet, så hun er lille, hvilket min læge også kunne bekræfte. Der er dog ikke nogen grund til bekymring, siger de :rolleyes Hun var så fin og lå med begge ben helt op over hovedet - tænk at være så smidig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER