Guest Smilla

Legekøkken af træ

22 indlæg i dette emne

Hvad er jeres erfaringer? Hvor er de billige og hvad vil i ikke anbefale?

Jeg har lige set et fint trækøkken på DBA og spurgt til det.....men hjælp mig og vis mig alle de fine køkkener! :)

Det er fordi Emilie helt af sig selv pludselig sad og legede kok....altså hun tog sin kop og tog den hen til sin skål og sagde "sssssssssssss" som om hun hældte noget op....

JEG ER SGUDA BLEVET PIGEMOR HVA?!?!??! :o HAHAHA! Hvor var det skægt og siden er vi gået fuldstændig i selvsving med mine køkkenting....men altså, jeg vil gerne ha dem for mig selv, da vi har hund....

så jeg synes ikke det er så lækkert at det ligger på gulvet... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun anbefale køkkenet fra IKEA. Vi har det selv og det er super robust.

Og vores DP har desværre et i plast men har en kollega som har IKEA's, og gennem 45 år som DP har hun set MANGE legekøkkener og dette fra IKEA er klart det bedste hun har set i mange år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mtune du behøver ikke smide alle mulige billeder ind af trækøkkener - jeg kan godt google selv ;) Det jeg ville have var jeres erfaringer om hvad der var bedst og mest holdbart og billigt! :)

Tak Stikan, det lyder da helt vildt med det ikea køkken, det er også ok pænt, lidt kedeligt men man kan jo selv dekorere det måske... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har købt et brugt et på dba i træ - ekstremt holdbart med opvasker, køleskab, mikroovn osv.

Hun fik et brugt plastik et da hun fyldte et år af nogle gæster, så det får hun lov til at gøre med hva hun vil nu. Trækøkkenet er for højt til hende har vi fundet ud af (hun er en lille trold).

Hvis du er ligeglad med brugt er jeg altså lige nødt til at smide et link, synes det er så fint det her (ikke det vi har) du kan jo bare glemme at trykke ;)

http://www.dba.dk/lege-koekken-smart-hvidt-tr/id-71420449/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rigtig fint, og stort, prisen derimod.....øv! Hehe...

Nej det må gerne være brugt, så der penge at spare jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rigtig fint, og stort, prisen derimod.....øv! Hehe...

Nej det må gerne være brugt, så der penge at spare jo :)

Man kan vel altid prutte om prisen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores holder super-godt :whistling

post-210-003349500 1296651999_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores holder super-godt :whistling

post-210-003349500 1296651999_thumb.jpg

Totalt drømmekøkken altså!

Hvor har du købt det henne? De koster en formue herhjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt drømmekøkken altså!

Hvor har du købt det henne? De koster en formue herhjemme...

Jeg skal lige lede efter kvitteringen, for jeg kan ikke huske det. Troede det hed noget med woodentoys og så uk.com men jeg kan ikke finde det nu. Vi gav 1200 kr inkl fragt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige lede efter kvitteringen, for jeg kan ikke huske det. Troede det hed noget med woodentoys og så uk.com men jeg kan ikke finde det nu. Vi gav 1200 kr inkl fragt :)

Wauw, det er mange penge sparet! Tænk at det fine køkken har i givet 200 kr mere for end det brugte på dba.!

Måske vi lige sku nøjes med at sætte det på ønskelisten til Emilies fødselsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stemmer klart for legekøkkener i træ - ja de koster mere end de billige i plastic, meen de er mere holdbare. De ser altså også pænere ud.

Har købt et hos www.emmasverden.dk til jul.

Vi havde ellers et som vi selv havde lavet, men det var flyttet ud i legehuset i sommers. Et lille sengebord i fyrtræ, blev malet svag lyserød, påsat glansbilleder. Skufferne blev taget ud, så der var et stort ovnrum. Så købte vi kogepladeskjuler i hvide. Dem limede vi på så der var to kogeplader. En sød tøjknage blev sat på i siden, her hængte vi små hæklede karklude og div. trækøkenredskaber. En sød og herlig måde at få sit eget unikke legekøkken. Et sengebord har også en god størrelse til de tre årige. Sengebordet gav vi små 100,- for i en gør det selv byggehandel. Men ellers kan man hurtigt forelske sig i de mange flotte modeller man kan finde på nettet, det gjorde vi jo også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fandt et rigtig fint og billigt et på den blå avis som nu står fint her i stuen :) Det er hun RIGTIG glad for og leger med det flere gange om dagen....også lige nu faktisk! Vidste ikke det ville være så stor en succes så tidligt i hendes liv....fedt ! :D

5dt3s2.jpgs1iw60.jpg2iuvo81.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint det køkken.. skal helt klart også snart ud og investere i sådan et..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Det kostede kun 300 kr inkl porto - som er 75....så jeg føler mig heldig :o) Der fulgte gryder og røreskeer og salt og peber sæt med :) Jeg ved der er nogle fine nogle inde på ts nu også....de var der slf ikke da jeg sku købe det her til Emilie....

Men hold øje med cm målet...der blir lavet rigtig mange små køkkener!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fint!

og sikken en sød dukkevogn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ligner rigtigt meget det vi har bare i drenge modellen... Det er lime/sort/hvid og begge mine knægte elsker det... Jeg ville ikke eje et plastik køkken, syntes de er skrækkelige, men dette er rigtigt fint! og så passer det bare super med alt det træ legemad jeg har invisteret i.. :) (har lige købt noget i netto idag, super fint og billigt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fint!

og sikken en sød dukkevogn!

Tak allesammen :)

Dukkevognen er fra Smallstuff og blev vundet på Facebook lige før jul i en konkurrence hos lirumlarumleg.dk :) Ellers havde hun ALDRIG fået så fin en dukkevogn!!! :) :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER