mg87

AV - er det normalt?

6 indlæg i dette emne

Hej 

 

Jeg er 39+4 i dag - og går og venter utålmodigt :-) Jeg har haft en rigtig god graviditet uden gener (udover kvalmen i starten). De sidste par dage har jeg fået en del jag aller nederst i maven, som om nogen stikker en kniv i maven på mig. Det er korte med ret smertefulde stik. Det var mest når jeg gik og stod. Har hele tiden tænkt det som babys hoved der trykker på nogle nerver eller andet. Men i nat har jeg ikke lukket et øje, jeg har haft rigtig mange af de stik, alle ret korte, men nogle længere end andre. Og de kom ret hurtigt efter hinanden - dog ikke noget mønster. 

Da jeg, efter meget lidt søvn, stod op, var der ingenting. Men her i løbet af formiddagen kommer det igen ind i mellem. Igen mest når jeg står og går, men også når jeg hviler og ligger. 

Derudover gør det ondt hver eneste gang jeg rejser mig - lidt som om mine ledbånd er blevet forstrukket. Og når jeg skal tisse (nærmest konstant :-)) kan jeg næsten ikke rette mig ud pga smerter. 

 

 

Sorry alt mit klynkeri :-)

 

Mit spørgsmål er: er det normalt er det gør så ondt? Er det bare babys hoved som jeg først troede, eller skal jeg være opmærksom på noget?

Jeg mærker liv - i starten var det oftes når baby sparkede opad af det også gav et jag ned i underlivet. 

Baby har haft hoved nedad rigtig længe og står også fast. 

 

Håber der nogle der kan hjælpe.

 

PS: har ringet til jordemoderen - som dog ikke tog telefonen - så prøver igen senere. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder som noget begyndende veer og en bebs der presser godt nedad. Men synes da klart du skal ringe til fødegangen og høre dem - ikke din jordmoder. Måske skulle du lige ind forbi til et tjek.

 

:goodluck  for det er bebs der meget snart er på vej  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Little Miss :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes ikke veer mærker som en kniv. Mere som mens smerter. Men ja ring til fødegangen. De er SÅ søde også til at berolige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som noget begyndende veer og en bebs der presser godt nedad. Men synes da klart du skal ringe til fødegangen og høre dem - ikke din jordmoder. Måske skulle du lige ind forbi til et tjek.

:goodluck for det er bebs der meget snart er på vej :loveshower

Er helt enig- men vil lige sige, at nogle godt nok skal ringe til JM før fødegangen, Eks. Hvis man har en "kendt JM-ordning" det havde vi, så kontaktede hun efterfølgende fødegangen og vi mødtes med hende derinde :) Kan være derfor TS vil kontakte JM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar. Jeg har netop kendt jordemoder, og derfor kontaktede jeg hende og ikke fg. Og hun bekræftede blot at, det er babys hoved der trænger nedad og presser på mit bækken. Rart at få bekræftet. Hun nævnte også, det muligvis kunne være begyndende veer. Åh jeg håber meget han snart kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER