Hvorforikke

Kælling no 1

4 indlæg i dette emne

Hold nu kæft hvor mine hormoner cykler afsted...

Syntes ikke det har været så slemt de andre gange ( joo vil nok bare helst glemme det )

Men har så svært ved at rumme andre mennesker...

Mennesker som ryger, larmer, går for tæt på mig i Bilka.. Dumme spørgsmål, vist bare andre mennesker...

Min mand får nogle tæsk og er lidt som en træls teenager der prøver grænser af...

Når kællingen holder en kort pause kommer tude prinsessen frem...

Hyler over tv, små problemer og bare alt...

Så enten eller men begge dele er træls...

Hvordan har i andre det

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikke mine hormoner har ramt lige så hårdt som dine :) eller også er jeg bare hysterisk til daglig ;).. Men føler mig i hvert fald ikke specielt meget anderledes end jeg plejer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hyler også over film. Den anden aften fik min mand ikke slutningen af harry potter, for kan simpelthen ikke have at nogen dør! Oplever ellers ikke at fremmede mennesker går mig på, selvom jeg godt kan forestille mig at dem i bilka må være irriterende ;) og så holder jeg ellers vejret når jeg går forbi rygere. - men hvorfor skal de altid stå lige udenfor døren!!!? lige for tiden oplever jeg at jeg vender alt indad eller skubber det væk... Må have en meget overbærende mand...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle dage er jeg mere tosset end ellers, f.eks. når folk bliver med med at køre mod ensretningen ved mit ene barns skole, eller når folk ryger uden at tage hensyn til, at der er små børn i cigarethøjden. Argh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER