Guest

Morgenmad

6 indlæg i dette emne

Hvad spiser I normalt til morgenmad?

 

Hver eneste morgen smider jeg en håndfuld frosne jordbær, havregryn, proteinpulver, vand og olie i blenderen og drikker så det. Det mætter ret godt synes jeg og kan sagtens holde mig kørende til middag, hvis ikke længere på det. Men engang imellem kunne jeg nu godt bruge noget andet.

 

Tidligere stod den på cornflakes, men jeg får simpelthen ingen energi ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ret blandet. :) Nogle gange en jordbærsmoothie bare med fløde, æg og citron istedet for de ting, du nævner. Idag er det gulerødder, hvidkål, aubergine, løg, hvidløg og lidt ost på panden med spejlæg til. Tit er det græsk yoghurt med fløde, lakrids, kanel, vanilje og blåbær. Nu hvor jeg lige har bagt kernebrød kunne jeg også godt finde på at spise det til morgenmad med f.eks. Æg og tomat :)

Måske kunne du variere din morgenmad med andre slags bær og/eller nødder/kerner istedet for havregryn? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget blandet. I går fik jeg LCHF pandekager med smør, i dag fetarøræg med tomat. Ellers spiser jeg; smoothie på bær og kokosmælk, omelet, spejlæg med ost, gbavegrøntsager + dip + æg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sædvanlige morgenmad er havregryn med frosne bær og mandler og så æblejuice i stedet for mælk.

Bærrene skal lige have lov at tø i juicen ca 10 min inden man kommer havregryn og mandler i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oftest græsk yoghurt (10%) rørt med fløde og vanilje toppet med noget knas af fx mandler, hørfrø og kokos.

Men æg af en art står også på menuen ind i mellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havregrød med banan får jeg næsten hver morgen... Det mættrr lang tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER