Mama

Kønsscanning fra uge 14+!!!

14 indlæg i dette emne

Hej piger og små søde babyer i baby huler :loveshower

Jeg er total total utålmodig efter at vide barnets køn og idag da jeg surfede på nettet faldt jeg over denne scanningsklinik der tilbyder kønsscanning fra uge 14+!! Alle andre klinikker jeg har kigget på tilbyder det først fra uge 17+. Så jeg skal da helt klart have bestilt en tid i en fart!

Adressen er: Kønsscanning fra uge 14+

Er der nogen der har været til en kønsscanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Undskyld jeg blander mig i jeres terminsgruppe :) Men vil blot sige at jeg blev kønsscannet da jeg var 14+2 og hun kunne tydeligt se det var en lille pige der gemte sig derinde.. :loveshower Hun kunne endda se det på 2D og ikke 3D, så de var super dygtige..

Og det er stadig en pige, er blevet scannet nogle gange efterfølgende og alle scanninger har sagt en pige og det er også bevist ved en blodprøve´, så der er vist ingen tvivl..

Så for vores vedkommende tog de ikke fejl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt en tid så nu må vi se hvad der kommer ud af det. :) Glæder mig bare såååå meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været til kønscanning og regner heller ikke med vi skal. Vi skal til NF i morgen og MD-scanning i marts. Jeg håber de kan se det til marts ellers må vi vente med at få det at vide til den lille kommer ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg blander mig i jeres terminsgruppe :) Men vil blot sige at jeg blev kønsscannet da jeg var 14+2 og hun kunne tydeligt se det var en lille pige der gemte sig derinde.. :loveshower Hun kunne endda se det på 2D og ikke 3D, så de var super dygtige..

Og det er stadig en pige, er blevet scannet nogle gange efterfølgende og alle scanninger har sagt en pige og det er også bevist ved en blodprøve´, så der er vist ingen tvivl..

Så for vores vedkommende tog de ikke fejl :)

Hvor blev du scannet henne? Jeg er 14+0 i morgen og kunne virkelig godt tænke mig, at få lavet en kønsscanning snart. Jeg er bare bange for om de virkelig kan se det så tidligt? Men jeg kan forstå, at de kunne i dit tilfælde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor blev du scannet henne? Jeg er 14+0 i morgen og kunne virkelig godt tænke mig, at få lavet en kønsscanning snart. Jeg er bare bange for om de virkelig kan se det så tidligt? Men jeg kan forstå, at de kunne i dit tilfælde :-)

http://www.scanningsjordemoderen.dk er den som giver garanti for at de kan se kønnet fra 14+0, og kan de ikke se det får man en ny scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min plan har også hele tiden været at jeg ville kønsscannes når jeg er 14+. Venter dog lige med at bestille tid til jeg har været ved NF på tirsdag, så jeg er sikker på hvor langt jeg er henne. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet scannet ved scanningsjordemoderen i 14+4 og der var ingen tvivl om at det var en dreng.

Scanningen var 2D og det var helt tydeligt en lille tap man kunne se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet scannet ved scanningsjordemoderen i 14+4 og der var ingen tvivl om at det var en dreng.

Scanningen var 2D og det var helt tydeligt en lille tap man kunne se.

Tillykke med den lille dreng. :) Jeg skulle scannes imorgen, men jeg er ikke så langt henne som jeg troede, så nu er der blevet bestilt en ny tid. Bliver bims af al den ventetid. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik da slet ikke svaret tilbage i denne tråd -_- -_-

Men kan se linket er lagt ind :)

Ja hun var slet ikke i tvivl og hun kunne endda se kønnet på en almindelig 2D scanning, det synes jeg var rigtig flot :o Men hun har også mange års erfaring..Jeg kan ihvertfald godt anbefale dem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også hos scanningsjordemoderen, en super god oplevelse.. :)

Jeg var 14+2 da jeg blev scannet og der var slet ingen tvivl om at det var en lille dreng :)

Fik den lavet både i 2D OG 3D, det var en rigtig sjov oplevelse..

Kan virkelig anbefales..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg må overtale manden til at komme til en kønsscanning, tror ik jeg kan vente :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille dreng. :) Jeg skulle scannes imorgen, men jeg er ikke så langt henne som jeg troede, så nu er der blevet bestilt en ny tid. Bliver bims af al den ventetid. <_<

Hvornår har du fået en tid så? Det bliver spændende.

Jeg skal til kønsscanning på onsdag og jeg glæder mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har du fået en tid så? Det bliver spændende.

Jeg skal til kønsscanning på onsdag og jeg glæder mig :loveshower

Jeg har fået en tid d. 14. marts. :)

Glæder mig til at høre hvem det er der gemmer sig inde i din mave. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER