Mannie

Scaninger syd for grænsen

2 indlæg i dette emne

Har hørt at man syd for grænsen kan få scaninger billigere end herhjemme. Men nogen der har erfaring med det?

Er ikke særlig god til tysk og derfor er jeg nok også lidt tilbageholdende, da jeg helst ikke vil betale for en scanning hvor jeg intet forstår af hvad de siger :p

Hvis der er nogen der har erfaring, hvor fik i så foretaget scanninger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har hørt at man syd for grænsen kan få scaninger billigere end herhjemme. Men nogen der har erfaring med det?

Er ikke særlig god til tysk og derfor er jeg nok også lidt tilbageholdende, da jeg helst ikke vil betale for en scanning hvor jeg intet forstår af hvad de siger :p

Hvis der er nogen der har erfaring, hvor fik i så foretaget scanninger?

Jeps :) - det blev jeg sidste gang.

Vi tog til Flensburg og betalte 410 danske kr for en 3D scanning, hos www.callesen.net

Det er så smart - de har nemlig ansat en dansk sygeplejeske. Så når du bokker tiden, siger du at du er dansker, og så får du en tid hvor hun er med..

- det gjorde vi så ikke, da min mand taler flydende tysk. Til gengæld vil jeg sige, at ham der scannere var så vant til danskere og sproget (vist også gift dansk) at mit 7 klasses tysk slog til. Han forstod mit danske til fulde. Og snakkede så langsom blandet tysk og dansk at jeg fint kunne være med..

Så det vil jeg klart anbefalde :) vi fik en dvd med 32 3D billeder og 5 små (10sek) film klip med hjem. - han fortalte at han altid downloadet alle gode billeder, for ham var det ikke vigtigt om der var 20 eller 30, men at de var gode og tydelige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER