Nitzen1987

Danmarks indsamlingen

31 indlæg i dette emne

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jep jeg skal se det, og en af mine tidligere kollegaer, skal sidde og tage imod opkaldene, så håber at hun kommer i fjernsynet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det tror jeg ikke, min mand gider ikke, så han slipper ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det jo stort set det eneste der er værd at se på tv i aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Medinas tøj var godt nok gennemsigtigt :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi ser det også :) Vi ser altid indsamlingsshows og donerer også gerne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Medinas tøj var godt nok gennemsigtigt :o

Ja det spottede min mand også :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det også - meeeen mere spændende er det altså heller ikke, end at man godt kan være på BK samtidig :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det også.....men vi undres...tænk hvis hele den indsamling gik til forbedring af de danske skoler, ældrepleje, børnehaver, sygehusene osv.....

Hvornår kommer der en landsindsamling til DK? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det også.....men vi undres...tænk hvis hele den indsamling gik til forbedring af de danske skoler, ældrepleje, børnehaver, sygehusene osv.....

Hvornår kommer der en landsindsamling til DK? ;)

Det tænker jeg også ofte på :) kunne også godt tænke mig at indsamlingen for Støt brysterne blev vist på DR i stedet for TV3 i håb om, at få flere penge ind ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder også og "ser" det. Det vil sige tv'et kører i baggrunden mens jeg spiller computer. Jeg er alligevel alene hjemme fordi manden arbejder hos Lauritz.com og sidder og holder styr på deres it-systemer mens udsendelsen kører :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det også.....men vi undres...tænk hvis hele den indsamling gik til forbedring af de danske skoler, ældrepleje, børnehaver, sygehusene osv.....

Hvornår kommer der en landsindsamling til DK? ;)

Det snakkede vi faktisk også om igår :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne vildt godt tænke mig at de lavede en indsamling i november til fattige familier i Danmark.. Man hører hver år om stakkels mennesker der ikke engang har råd til at købe en gave til deres børn eller julemad :( :(

Men når jeg læser diverse læserbreve og hører danskernes mening om det, tror jeg desværre ikke der ville blive samlet ret meget ind, da mange sidder med følelsen af det er folks egen skyld og at en del af dem blot søger julehjælp for, at udnytte systemet :( Hvilket jeg synes er rigtig ærgeligt.. Men ville gerne have stablet en indsamling på benene for danske fattige... eller hjemløse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det også.....men vi undres...tænk hvis hele den indsamling gik til forbedring af de danske skoler, ældrepleje, børnehaver, sygehusene osv.....

Hvornår kommer der en landsindsamling til DK? ;)

Det tænker jeg også på. Nu da Bornholm havde sneproblemer, burde man da have støttet op om dem.

Min mand og jeg talte i aftes om, at når der er denne Afrika indsamling, undres vi over at Somalia støttes - de kaprer jo lige som vores fragtskibe og pt. har to danskere i deres varetægt....skal vi støtte de kriminelle??

Vil meget hellere kaste penge i en indsamlig til gavn for vores egen velfærdsstat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænker jeg også på. Nu da Bornholm havde sneproblemer, burde man da have støttet op om dem.

Min mand og jeg talte i aftes om, at når der er denne Afrika indsamling, undres vi over at Somalia støttes - de kaprer jo lige som vores fragtskibe og pt. har to danskere i deres varetægt....skal vi støtte de kriminelle??

Vil meget hellere kaste penge i en indsamlig til gavn for vores egen velfærdsstat.

Arhhh....det måske lige harsk nok at kalde de fattige og forarmede lovlydige borgere i Somalia for kriminelle. Det er jo ikke kvinder og børnene der kaprer skibene vel? :( De kan jo ikke gøre for eller skal ligge til last for nogle enkelte psykopater leger sørøvere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhh....det måske lige harsk nok at kalde de fattige og forarmede lovlydige borgere i Somalia for kriminelle. Det er jo ikke kvinder og børnene der kaprer skibene vel? :( De kan jo ikke gøre for eller skal ligge til last for nogle enkelte psykopater leger sørøvere!

Nej, det kan kvinder og børn ikke, det var heller ikke meningen af drage alle over en kam.

Men heldigt at jeg må have min mening ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det kan kvinder og børn ikke, det var heller ikke meningen af drage alle over en kam.

Men heldigt at jeg må have min mening ;-)

DET må du til enhver tid :) ligesom du må forvente at få stillet spørgsmålstegn til dine meninger, når du ytrer dem på offentligt fora :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DET må du til enhver tid :) ligesom du må forvente at få stillet spørgsmålstegn til dine meninger, når du ytrer dem på offentligt fora :)

Det gør jeg skam også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så det... og kunne ikke komme igennem til at støtte - TROEDE vi .... nu er der så trukket 20.000 på mobileregningen! :prik :prik :prik :prik :prik

Hvem filan skal man have fat i for at få det rettet? De må jo kun trække 150 pr. nummer pr. dag, så teleselskabet har lavet en KÆMPE brøler. Og selvfølgelig har de ikke åbent om søndagen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så det... og kunne ikke komme igennem til at støtte - TROEDE vi .... nu er der så trukket 20.000 på mobileregningen! :prik :prik :prik :prik :prik

Hvem filan skal man have fat i for at få det rettet? De må jo kun trække 150 pr. nummer pr. dag, så teleselskabet har lavet en KÆMPE brøler. Og selvfølgelig har de ikke åbent om søndagen....

Prøv at kontakte DR.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set det, og jeg har ikke støttet. Måske jeg er egoistisk, måske jeg nu får høvl, men jeg vil hellere støtte fattige danskere. Jeg havde med glæde støttet hvis pengene var gået til vores land. Men det gjorde de ikke.

Der bliver talt om brugerbetaling herhjemme på både det ene og det andet, fyringer,arbejdsløse,lukninger af både det ene og det andet. Ingen hjælp til psykisk syge,ældre og handikappede. Og alligevel spytter folk gladeligt 87 millioner ud af landet, istedet for at smide dem i en pulje herhjemme, til at forbedre samfundet. Jeg synes det er dybt forkert..

Jeg siger ikke at vi aldrig skal støtte andre lande, men jeg synes det er vigtigst at støtte vores egne først og fremmest...

Men det er bare min personlige, egoistiske mening ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så det... og kunne ikke komme igennem til at støtte - TROEDE vi .... nu er der så trukket 20.000 på mobileregningen! :prik :prik :prik :prik :prik

Hvem filan skal man have fat i for at få det rettet? De må jo kun trække 150 pr. nummer pr. dag, så teleselskabet har lavet en KÆMPE brøler. Og selvfølgelig har de ikke åbent om søndagen....

Ah...det er en fejl, for de sagde at man kun kunne ringe én gang pr nummer netop så sådan noget ikke kunne ske. Bare ring til dem i morgen og forklar fejlen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah...det er en fejl, for de sagde at man kun kunne ringe én gang pr nummer netop så sådan noget ikke kunne ske. Bare ring til dem i morgen og forklar fejlen

Jeg har skrevet til dem allerede... Men vi har en pre-teen der er knap så glad, for vi ringede fra hendes telefon, da fastnet + mandens mobil er arbejdsgiverbetalte, og min åbenbart var spærret for sådan noget. Så nu kan hun ikke ringe/smse før de får rettet fejlen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så det... og kunne ikke komme igennem til at støtte - TROEDE vi .... nu er der så trukket 20.000 på mobileregningen! :prik :prik :prik :prik :prik

Hvem filan skal man have fat i for at få det rettet? De må jo kun trække 150 pr. nummer pr. dag, så teleselskabet har lavet en KÆMPE brøler. Og selvfølgelig har de ikke åbent om søndagen....

WHAT :o

ja det må da helt bestemt være en fejl.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så det... og kunne ikke komme igennem til at støtte - TROEDE vi .... nu er der så trukket 20.000 på mobileregningen! :prik :prik :prik :prik :prik

Hvem filan skal man have fat i for at få det rettet? De må jo kun trække 150 pr. nummer pr. dag, så teleselskabet har lavet en KÆMPE brøler. Og selvfølgelig har de ikke åbent om søndagen....

Du er ikke den eneste, kan se flere rundt omkring har haft samme oplevelse. Danmarks indsamlingen gruppe på FB

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER