Tinkerbell

Cykel til mor

4 indlæg i dette emne

Ja, selv om vi nu er under baby- og børneudstyr tillader jeg mig at spørge alligevel ;)

Vi har i dag modtaget vores Burley cykelanhænger til James og derfor skal jeg have en ny cykel! :yay Min gamle fik jeg i konfirmationsgave, ja du læste rigtigt :lolhit Så synes jeg fortjener en ny.

Det skal være en citybike med 7 gear, bagagebærer, cykelkruv (kan eftermonteres), rullebremser. Kan i anbefale nogen? Eller er der nogen der har adgang til Tænks test? Ved at Trek Zektor vandt herrecykler i 2012, så det gælder nok det samme for damecykler, altså er god mener jeg. Dog synes jeg den er lidt meget foroverbøjet så vil lige se om der er andre gode derude. Regner med at skulle have den de næste 15 år igen og hvis vi flytter til Dragør regner jeg også med at cykle på arbejde ofte, ca. 10 km hver vej. Så den må gerne være god!

Håber i har gode råd! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hm, jeg har selv en bedstemorcykel fra Batavus. Den er jeg virkelig glad for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Citybike fra Kildemoes - den har virkeligt tjent mig godt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både D og jeg har Trek cykler (model One), og er sååå glade for dem. Vi fik dem i efteråret. Den er ret foroverbøjet, men ikke mere end jeg stadig kunne cykle på den i uge 30 ;) ohhh hvor jeg glæder migtil at komme igang på den igen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER