Hvorforikke

Beklager jeg ikke er så aktiv

3 indlæg i dette emne

Men for pokker...

Med 3 mindre børn, studie, en mand der arbejder meget og så en ny graviditet syntes jeg tiden flyver afsted...

Har haft meget kvalme men det er væk de fleste dage, brugte 400 kr på en scanning idag

Så den lille baby i 3D det er altså sjovt når de er så små :-)

Jeg har ikke fået mig snøvlet til lægen endnu, men har da en tid til på onsdag..

Jeg glemmer lidt jeg er gravid nogle gange...

Har ikke den store trang til at købe noget, har en del fra de andre men trangen plejer at være der

Syntes det er lidt underligt, tænker det måske hænger sammen med vi blev enige om at prøve uden forhåbninger ( hvis det nu ikke lykkes) og så var der gevinst i 2 omgang...

Måske også fordi det ikke er så mange der ved det....

Og selvom det er 5 gang og jeg er i uge 10 kan man ikke se noget som helst.....

Jeg håber i andre er "mere gravide i sindet end mig "

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men for pokker...

Med 3 mindre børn, studie, en mand der arbejder meget og så en ny graviditet syntes jeg tiden flyver afsted...

Har haft meget kvalme men det er væk de fleste dage, brugte 400 kr på en scanning idag

Så den lille baby i 3D det er altså sjovt når de er så små :-)

Jeg har ikke fået mig snøvlet til lægen endnu, men har da en tid til på onsdag..

Jeg glemmer lidt jeg er gravid nogle gange...

Har ikke den store trang til at købe noget, har en del fra de andre men trangen plejer at være der

Syntes det er lidt underligt, tænker det måske hænger sammen med vi blev enige om at prøve uden forhåbninger ( hvis det nu ikke lykkes) og så var der gevinst i 2 omgang...

Måske også fordi det ikke er så mange der ved det....

Og selvom det er 5 gang og jeg er i uge 10 kan man ikke se noget som helst.....

Jeg håber i andre er "mere gravide i sindet end mig "

Rikke

Jeg har selv postet et indlæg om det med manglende lykkefølelse. Selvom man tydeligt kan se, at jeg er gravid, og at stort set hele vennekredsen og familie ved det, så er jeg bare heller ikke sprudlende lykkelig som de to andre gange.

Jeg håber, at NF-scanningen kan gøre det mere virkeligt - og så når man begynder at kunne mærke den lille.

Måske det også skyldes, at man netop har børn i forvejen, som (for mit vedkommende) til tider fylder en del. Hvordan skal det mon gå med en lille til? Og vil de store være søde mod den lille?

Nå, Rikke, det skal nok gå. Vi skal nok komme over på den anden side:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber lykke følesen bliver bedre efter NF.

Tror mange har det som dig, specielt hvis man har mistet, at man ikke vil sætte for store forventninger indtil man er kommet efter nf.

For det meste af tiden tror jeg på det nok skal lykkes. Jeg har kronisk kvalme og daglig opkast og hos mig vokser maven godt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER