MamatilJ&M

Hvor længe er det ok at bløde?

21 indlæg i dette emne

Hej piger

 

Vil I være søde at svare på ovennævnte spørgsmål? Er det ok at have en længere blødning en sjældent gang? Er vist på dag 23 nu. Og hvornår bør man søge læge? Det har ikke været frisk blod hele tiden. Det startede med brunligt udflåd i nogle dage...

 

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det mens eller er du gravid (hvor langt er du henne)

Hvis det er mens ville jeg nok ringe til lægen og høre om de kan gøre noget, for at få styr på cyklus..

- hvis du er gravid, ville jeg helt sikkert ringe til lægen, pg få tjekket alt er okay..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du gravid? 

 

Laeser det som mens... Ja, det kan godt ske en sjaelden gang. Min mens er lidt lang pt, ca 9 adge, hvis jeg tager hver en lille plet med. Men en cyclus for ikke lang siden var det alle dage, undtagen tre. Jeg tog det som en maaned, hvor jeg stressede og hvor jeg rensede ud. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er en god ide lige at snakke med lægen! Altså jeg tror ikke der sker noget ved det som Camillat skriver. Især ikke når du i forvejen ikke har regelmæssig mens og lang cyklus. Men better safe than sorry!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regner med vi taler mens. Jeg har et par gange oplevet lige pludselig at bløde i nogle uger. Måske 2-3 uger. Ikke kraftigt men ret konstant. Det var "ikke noget". Jeg tror måske, det var stressbetinget, men når cyklus er mærkelig og man bløder uden for nummer, skal man altid søge læge. Så af sted med dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også oplevet en gang at bløde mellem en hel cyklus. Det var pga en tidspunkt jeg var presset/stresset og det var ganske harmløst. Men jeg var da omkring lægen for at høre om det var ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg er ike gravid. Det startede på cd 17 og her 23 dage senere kommer det stadig. Det har aldrig været helt mens kraftig, men de sidste par uger rimelig konstant. Virkelig træls. Nå må hellere ringe ned i lægehuset og få en tid imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke helt finde ud af det. Har en tid ved lægen imorgen, men bløder nu som ved mens. Mon ikke bare tiden skal aflyses og så se om det ikke forsvinder her weekenden over sammen med mens. Ellers må jeg bestille en tid i næste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke helt finde ud af det. Har en tid ved lægen imorgen, men bløder nu som ved mens. Mon ikke bare tiden skal aflyses og så se om det ikke forsvinder her weekenden over sammen med mens. Ellers må jeg bestille en tid i næste uge...

Jeg ville lige smutte derop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lige smutte derop :)

Det gjorde jeg og blev udstyret med en henvisning til gyn. Så der skal jeg op på torsdag. Skal komme selvom det stopper, da det ikke er normalt at bløde så længe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde jeg og blev udstyret med en henvisning til gyn. Så der skal jeg op på torsdag. Skal komme selvom det stopper, da det ikke er normalt at bløde så længe...

Det var godt! Det er altid godt lige at være på den sikre side:) Som sagt har jeg selv prøvet det, uden det var noget. Det holdt også bare op af sig selv igen - på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt! Det er altid godt lige at være på den sikre side:) Som sagt har jeg selv prøvet det, uden det var noget. Det holdt også bare op af sig selv igen - på et tidspunkt.

Det er pisse irriterende. Håber det ikke har nogen betydning. Lægen fandt ikke noget unormalt igår, men synes lige jeg skal scannes for god orden skyld. Men det bliver da lidt underligt at komme derud igen. Sidst jeg var der, var det til tidlig scanning da jeg var gravid med Marius...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu fik min forældre og svigerne at vide jeg er sendt til gyn af egen læge. Det var ikke meningen at de skulle vide noget, før det overhovedet viser sig, om det er noget at bekymre sig over og specielt min svigermor bruger alt for meget tid på at bekymre sig. Men hun havde set jeg var tidlig hjemme ( dumt at gå forbi deres hus på den tid af døgnet). Og hvem kom med blodsprængte øjne idag. Min svigermor, som altid får røde øjne, når hun tænker for meget.

Men :yay det er stoppet. Men har fået besked på at komme på torsdag alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu fik min forældre og svigerne at vide jeg er sendt til gyn af egen læge. Det var ikke meningen at de skulle vide noget, før det overhovedet viser sig, om det er noget at bekymre sig over og specielt min svigermor bruger alt for meget tid på at bekymre sig. Men hun havde set jeg var tidlig hjemme ( dumt at gå forbi deres hus på den tid af døgnet). Og hvem kom med blodsprængte øjne idag. Min svigermor, som altid får røde øjne, når hun tænker for meget.

Men :yay det er stoppet. Men har fået besked på at komme på torsdag alligevel...

Hvor godt at det er stoppet, og fint lige at checke under alle omstændigheder :)

Der skal vist ikke så meget til at slå din svigermor af pinden, hva'? ;) Du må virkelig til at planlægge dine ruter lidt bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor godt at det er stoppet, og fint lige at checke under alle omstændigheder :)

Der skal vist ikke så meget til at slå din svigermor af pinden, hva'? ;) Du må virkelig til at planlægge dine ruter lidt bedre.

Nej hun har fået for god tid efter at hun er blevet pensionist. Men hun skal nok hænge i Tlf på torsdag. Men det er ikke mig hun ringer til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det er stoppet og godt at du bliver tjekket alligevel.

Krydser fingre for at alt er som det skal være på trods af blødningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hun har fået for god tid efter at hun er blevet pensionist. Men hun skal nok hænge i Tlf på torsdag. Men det er ikke mig hun ringer til...

Hvem da? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem da?

Min mand...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det er stoppet og godt at du bliver tjekket alligevel.

Krydser fingre for at alt er som det skal være på trods af blødningen.

Håber jeg også... Det der genere mig mest pt, er at jeg stadigvæk har menssmerter og er nervøs hver gang jeg går på toilet... Men der er helt sikkert noget psykisk i det også nu...

Men nu jeg skal scannes håber jeg, at han lige vil tjekke hvordan min PCO ser ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand...

Nå ja, men i det mindste ikke bridgeklubben! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, det er da naesten synd for din svigermor, men kun naesten... ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER