Guest

Inspiration til håret.

23 indlæg i dette emne

I en anden tråd blev der nævnt at det kan være svært at finde på en ny frisure.

Jeg ved at vi herinde før har berørt det, men skulle vi ikke give emnet sin egen tråd?

Kom frisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke rigtig noget inspiration, men vil enormt gerne have noget ;)

Jeg har meget langt, og meget tykt hår, og jeg får altid at vide ved frisøren at mit hår er vildt lækkert.... Og ja, det er jeg i princippet enig i... Men jeg har bare OVERHOVEDET ikke forstand på at sætte det, og så kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget at det er lækkert, i hænderne på en frisør :rolleyes

Jeg er så fummelfingret med mit hår, og det lykkes mig ikke rigtigt at få andet til at fungere end en kedelig hestehale :rolleyes

Så derfor går jeg lidt og overvejer om jeg skal have klippet en ordentlig luns af det.... Min hestehale er ved at være virkelig tung, og når jeg alligevel ikke rigtig bruger det lange hår til noget, var det måske en ide at få det klippet, så det kun lige kan nå sammen i en elastik....

Men jeg er helt blank på hvad det skulle være for en frisure så :chin:

Og hvordan pandehåret skal være :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig noget inspiration, men vil enormt gerne have noget ;)

Jeg har meget langt, og meget tykt hår, og jeg får altid at vide ved frisøren at mit hår er vildt lækkert.... Og ja, det er jeg i princippet enig i... Men jeg har bare OVERHOVEDET ikke forstand på at sætte det, og så kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget at det er lækkert, i hænderne på en frisør :rolleyes

Jeg er så fummelfingret med mit hår, og det lykkes mig ikke rigtigt at få andet til at fungere end en kedelig hestehale :rolleyes

Så derfor går jeg lidt og overvejer om jeg skal have klippet en ordentlig luns af det.... Min hestehale er ved at være virkelig tung, og når jeg alligevel ikke rigtig bruger det lange hår til noget, var det måske en ide at få det klippet, så det kun lige kan nå sammen i en elastik....

Men jeg er helt blank på hvad det skulle være for en frisure så :chin:

Og hvordan pandehåret skal være :rolleyes

Jeg tror det kunne blive vildt lækkert til dig at få klippet dit hår lidt i etager og måske lidt asymmetrisk :) og så i nogle fede røde nuancer! :) du kan bære det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig noget inspiration, men vil enormt gerne have noget ;)

Jeg har meget langt, og meget tykt hår, og jeg får altid at vide ved frisøren at mit hår er vildt lækkert.... Og ja, det er jeg i princippet enig i... Men jeg har bare OVERHOVEDET ikke forstand på at sætte det, og så kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget at det er lækkert, i hænderne på en frisør :rolleyes

Jeg er så fummelfingret med mit hår, og det lykkes mig ikke rigtigt at få andet til at fungere end en kedelig hestehale :rolleyes

Så derfor går jeg lidt og overvejer om jeg skal have klippet en ordentlig luns af det.... Min hestehale er ved at være virkelig tung, og når jeg alligevel ikke rigtig bruger det lange hår til noget, var det måske en ide at få det klippet, så det kun lige kan nå sammen i en elastik....

Men jeg er helt blank på hvad det skulle være for en frisure så :chin:

Og hvordan pandehåret skal være :rolleyes

Jeg kunne have skrevet det indlæg! :o

Dog blev jeg klippet lige-over-skuldrene-kort for et par år siden, men det fortrød jeg hurtigt og er nu hel langhåret igen.

Jeg forsøger at gå med det løst så meget som muligt, men jeg er også meget fristet af den kedelige hestehale... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne have skrevet det indlæg! :o

Dog blev jeg klippet lige-over-skuldrene-kort for et par år siden, men det fortrød jeg hurtigt og er nu hel langhåret igen.

Jeg forsøger at gå med det løst så meget som muligt, men jeg er også meget fristet af den kedelige hestehale... <_<

Det her indlæg kunne jeg til gengæld have skrevet :D

(Ej ok, har måske ikke helt så tykt hår som jer, men stadig ok tykt i forhold til at jeg har det der lyse skandinaver-tjavs ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kunne også virkelig godt bruge råd... Særligt hvordan med hår opsæt osv ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flotte frisurer majs !!! Jeg skal så meget eksperimentere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flotte frisurer majs !!! Jeg skal så meget eksperimentere :)

Der er i hvert fald nogle fine og ret simple imellem og nogle fine hårpynts dimser kan gøre meget. Glitter og H&M har ret meget, billigst i H&M men større udvalg og mulighed for guidning i glitter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig så meget til at blive langhåret igen - så skal der leges med håret igen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg under mig i ny og næ at gå til en GOD frisør. Han er monster dyr, men han kan virkelig sit håndværk. Han bor knap 150 km fra mig, men jeg tager gerne turen til Århus for at få "Hollywood" behandling til mit hår (og mig selv) Normalt får jeg "kun" farvet mit hår hos ham, men det er i sig selv dyrt. Jeg har også flottet mig og blevet klippet og farvet. Købte lidt produkter også, men det var en udskrivning på ca 2000 kr! :o Men det er det hele værd! Han forstår hår, guider og vejleder så godt. Op til brylluppet, snakkede vi hår, og den idé jeg havde frarådede han mig, og i dag er jeg så glad for at jeg ikke endte med semi hængehår, for så var jeg gået til af varme :) Han er også en af de få der kan finde ud af at klippe i krøllet hår uden det kommer til at ligne en kruset hjelm.

Jeg er blevet bedre til at lave andet end en hestehale/knold. Jeg har langt, tykt og krøllet hår. Det skal jo ikke gemmes væk i en knold ;) Dog foretrækker jeg at flade det lidt hvis det skal hænge :) Men jeg elsker mit lange hår! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til frisøren på mandag..... Puh, jeg har stadig ikke bestemt mig, om det bliver 5 eller 20 cm :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER