Lovely Lady

Pomp de Lux størrelser

5 indlæg i dette emne

Jeg overvejer en softshell dragt fra pomp de lux til junior, men er i tvivl om størrelsen... Hvis det er stort i størrelsen, skal han have 80, hvis det er småt, skal han nok have 86... Han er 8 måneder, ca 77 cm og 9,4 kg.

Nogen med visdom, der vil dele ud? ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige softshelldragten har jeg ikke lige, men generelt synes jeg deres størrelser svinger utrolig meget alt afhængig af modellen selvom det er samme størrelse. Men Synes generelt deres bukser er lange. Silke Elia passer 80 i bukser, men heldragter derfra er for korte i 80. Hun er 83-84 cm og 9,5kg til sammenligning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt pomp de Lux er opmærksom på deres tøj har været meget til den store side. Så de er så smat begyndt at justere det. I tøj fra vinter aw 12 bruger hun 80/86 og aw 13 bruger hun 92. Hun bruger 92 i andre mærker også. Så vil sige de har fået det justeret til at være aldersvarendr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt pomp de Lux er opmærksom på deres tøj har været meget til den store side. Så de er så smat begyndt at justere det. I tøj fra vinter aw 12 bruger hun 80/86 og aw 13 bruger hun 92. Hun bruger 92 i andre mærker også. Så vil sige de har fået det justeret til at være aldersvarendr

Jeg har både fra aw 13 og ss14 og synes stadig der er forskel fra modellerne. Men ja, okay aldersvarende. Nogle bluser er fx meget smalle, mens andre brede. Bukserne synes jeg nu stadig er lange, mens leggins er normale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Somregel er overtøj altid lidt større end det almindelige tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER