Blomster08

Hjælp hvad tror i og hvordan havde i det??

7 indlæg i dette emne

Hej alle håber i kan hjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der slet ingen, der kan komme med deres svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ked af at sige det, men hvis su er 4+0 og tester negativ selv ved lægen, og din cyklus normalt er stabil, så tror jeg at du kan forvente mens lige om lidt.

Men jeg håber, at jeg tager fejl :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist en af de irriterende gange, hvor det eneste, man kan gøre er at vente! Jeg har selv altid holdt mig i skindet og ikke testet "før tid", så jeg har ikke nogen erfaringer at dele ud af, hvad det angår,. Men jeg krydser fingre og håber, den er der! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet tre gange nu, ikke at kunne teste positiv før flere dage efter forventet mens - den ene gang kom der endda kun en svag streg en uge senere (og jeg vidste præcis, hvornår jeg havde haft ÆL). Havde som dig også tegn der kunne tyde på både det ene og det andet.

De to af gangene endte så desværre med aborter, hvor fosteret var gået til grunde efter ca 7 uger - så der skulle nogen ekstra scanninger til her tredje gang, før jeg var sikker på at jeg nu turde tro på at jeg rent faktisk VAR gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ikke så meget du kan gøre andet end vente og se :) men ved hvor ulidelig ventetiden er, så føler med dig! :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER