Tumlepigen

Opbevaring af smykker

9 indlæg i dette emne

Hvordan opbevarer I jeres smykker?

 

Jeg har i årevis haft mine smykker i smykkeæsker (dem man får smykker fra guldsmede i) og andre små og større æsker. Jeg vil gerne have dem på en anden måde, hvor det er nemt at komme til dem, når de bruges i det daglige. Det gælder både øreringe og halskæder.

 

Lad mig høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et smykkeskrin til de smykker jeg ikke bruger så meget.

Til de lange halskæder som jeg ofte bruger, har jeg to knager på væggen i soveværelset. De korte halskæder, armbånd og ringe hænger på smykketræer. Har et fra Lisbeth Dahl og et fra Bahne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Acrylkasser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også akryl her! :) et akryl-skrin med mindre akrylæsker i. Er vild med dem fra nomess.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Acrylkasser

 

 

Også akryl her! :) et akryl-skrin med mindre akrylæsker i. Er vild med dem fra nomess.

 

Akrylæsker? :chin: Dem kender jeg ikke. Må lige google det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil aldrig have mine dyre smykker i smykkeskrin, medmindre det er gemt godt af vejen. Det åbenlyse er det tyvene går efter. Kald mig bare paranoid, men hellere de ligger i en grim æske et ulogisk sted, end de er en indbydelse til tyveknægte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine hænger sådan her, dog er ingen af dem dyre og jeg bruger dem faktisk også ret sjældent...

NJAIhSs.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil aldrig have mine dyre smykker i smykkeskrin, medmindre det er gemt godt af vejen. Det åbenlyse er det tyvene går efter. Kald mig bare paranoid, men hellere de ligger i en grim æske et ulogisk sted, end de er en indbydelse til tyveknægte :)

Enig! Omend jeg bare får smidt smykkerne dumme steder, løst, hvis jeg ikke har et skrin af en slags. Tilgengæld bliver de så pakket mere væk hvis vi skal ud :) men til hverdag (når man nu går hjemme) er det nu rart med afsætningsplads lige ved hånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER