enirt and

Forvirret over udebleven mens.

6 indlæg i dette emne

Hej, er der nogen der vil dele jeres erfaringer og meninger?

 

Jeg fik en abort i starten af dec. har haft min mens en gang siden aborten, før aborten var min cyklus på 28 dage.

Derfor ville det passe at jeg skulle ha' haft min mens i søndags men den er stadig ikke dukket op og synes ikke jeg kan mærke den er på vej (plejer at blive advaret dagene op til mens) har testet for graviditet mandag og tirsdag men der var ingen tvivl om at de var negative.

 

For 8 dage siden blev jeg ramt af en enorm træthed som har hængt ved siden og jeg kan spise hele tiden og mit underliv føles som om der er nogen der har stået og trampet på det hele natten.

 

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro eller ikke tro, ved kun hvad jeg håber så inderligt på.

 

Hvad ville i tænke?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, er der nogen der vil dele jeres erfaringer og meninger?

 

Jeg fik en abort i starten af dec. har haft min mens en gang siden aborten, før aborten var min cyklus på 28 dage.

Derfor ville det passe at jeg skulle ha' haft min mens i søndags men den er stadig ikke dukket op og synes ikke jeg kan mærke den er på vej (plejer at blive advaret dagene op til mens) har testet for graviditet mandag og tirsdag men der var ingen tvivl om at de var negative.

 

For 8 dage siden blev jeg ramt af en enorm træthed som har hængt ved siden og jeg kan spise hele tiden og mit underliv føles som om der er nogen der har stået og trampet på det hele natten.

 

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro eller ikke tro, ved kun hvad jeg håber så inderligt på.

 

Hvad ville i tænke?

puha sikken tortur :unsure  jeg tænker at en abort i december stadig kan have indflydelse på din naturlige rytme….. men for pokker måske har du bare testet for tidligt ?  :) Håber det sidste .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha sikken tortur :unsure  jeg tænker at en abort i december stadig kan have indflydelse på din naturlige rytme….. men for pokker måske har du bare testet for tidligt ?  :) Håber det sidste .

Ja det var/er lidt af en omgang tortur det hele hehe. 

Min egen tanke er også at der er ubalance i cyklussen men nu er det fjerde dag uden tegn på at mens kommer, ikke at jeg har forstand på det men det er ved at være mange dage taget i betragtning at jeg som regel får advarsel om mens to dage før og det har jeg endnu ikke fået. 

Har også tænkt om jeg har stresset mig selv så meget med projekt baby at min mens ikke gider komme?

 

Er godt nok ved at være lidt ked af det efterhånden.

Først blir jeg gravid og så gik det hele faktisk meget godt. Da jeg havde været gravid i et stýkke tid fik min mor konstateret uheldbredeligt kræft og derfra startede lavinen ellers, med et foster der gik til, en mormor der blev indlagt(kæmper med kræft på 12. år), en mor der også bliver indlagt i tide og utide, så sent som i dag er hun blevet indlagt så nu får hun nok ikke kemobehanndling i morgen alligevel, min søster og jeg står for at pakke min mormors lejlighed ned da hun ikke kan være alene længere og jeg er selv lige flyttet så mit eget hjem er et stort rod.

Derudover er jeg kun 21år og har ocd, så jeg føler mig ekstra udfordret fordi jeg ikke har kontrol over noget i øjeblikket, da kontrol/orden er en stor del af min ocd.

Men ellers går det meget godt hehe;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha sikken tortur :unsure  jeg tænker at en abort i december stadig kan have indflydelse på din naturlige rytme….. men for pokker måske har du bare testet for tidligt ?  :) Håber det sidste .

 

Jeg tog en test man kunne teste med op til 7 dage før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en hård tid. :kram2 Selvom en test kan "teste tidligt", så er der usikkerhed ved dem, og det er forskelligt hvornår de forskellige kan teste positivt. Nogle før forventet mens andre først efter, og hvis du ikke er sikker på, hvornår ægløsning faldt, så er det svært at vide, om du testede for tidligt eller hvordan, så enten må du veeeeente eller også tage en test en gang i mellem....

Håber på noget medgang til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det, har mens vist sig endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER