Påskesen

Thermo tøj- hvorfor ?

30 indlæg i dette emne

Ja det gør jeg, men den er knappet helt op så den kun dækker benene ( hun sidder jo i klapvognen) det har været en passende temp. Her om vinteren ;)

Ok. Tænkte nemlig at det måtte være virkelig varmt. Jeg ligger David i voksien iført en body, strømpebukser, sokker, vanter og elefanthue - også når der er frostgrader.

Men så længe hendes temp er fin, er alt jo godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok. Tænkte nemlig at det måtte være virkelig varmt. Jeg ligger David i voksien iført en body, strømpebukser, sokker, vanter og elefanthue - også når der er frostgrader.

Men så længe hendes temp er fin, er alt jo godt :)

 

Ja, tror heller ikke jeg ville give hende flyverdragt på hvis hun bare skulle sove, så kan jeg jo lukke den helt tæt. Men når vi er ude i klapvognen er der helt åben ind til hende, og så er det for koldt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tror heller ikke jeg ville give hende flyverdragt på hvis hun bare skulle sove, så kan jeg jo lukke den helt tæt. Men når vi er ude i klapvognen er der helt åben ind til hende, og så er det for koldt :)

 

Som koerepose, lyder det til - det er smart :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som koerepose, lyder det til - det er smart :)

Ja lige præcis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Softshell dragten fra Name It som er kommet her til foråret har et vandsøjletryk på 8000, så det er på højde med flyverdragter.

 

Jeg er meget tilhænger at dragten, synes den er meget bedre en regntøj og termotøj. Min datter brugte den helt frem til hun skulle over i flyverdragten. 

Se så forstår jeg meget bedre :) Jeg er dog stadig i tvivl om hvad vi skal købe. Olivia er 8 mdr. gammel, og skal begynde i dp om 1,5 mdr. Hun er lige på nippet til at kravle, så det er jo ikke sådan at hun skal ud og løbe rundt på en legeplads. Vi har en vinterjakke, flyverdragt og en forårsjakke til hende. Men de varme dage vi har haft den sidste uges tid, er flyverdragten faktisk lidt for varm, når hun samtidig er i voksi, så overvejer at skifte til jakken i stedet. 

 

Har så kigget på sådan en softshell flyverdragt fra Name It, og den virker super lækker :) Men er der nogle af jer der ved hvor vandtæt den er? Kan de have den på uden regntøj hvis det regner ? Og kan forestille mig at den bliver meget beskidt hvis de er ude og rode rundt på jorden ?

Samtidig ved jeg ikke helt om jeg vil være træt af at det er en flyverdragt, kan nemlig godt se det smarte i at man ikke skal til at pakke hende helt ud af voksien for at få den af når vi går ind nogle steder. 

 

Ellers så skal det vel være et sæt regntøj og thermotøj….

 

hmmm…. nogle der har erfaring med ovenstående ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER