Girl Next Door

Valentinsdag

27 indlæg i dette emne

I dag er der valentinsdag. Nogen hader dagen, nogen er ligeglad, nogen elsker den, nogen bliver skuffet og nogen bliver forkælet.

Hvordan er jeres valentinsdag? Overrasker i manden, venter i på at manden forkæler jer? Er det en dag i er ligeglade med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke ligeglad, men jeg behøver ikke nødvendigvis at få blomster. Jeg vil faktisk hellere have blomster en anden dag, hvor han selv er kommet i tanke om det :) Men vi skal da alligevel hygge med en flaske rødvin og røde hjertevafler i aften :biglove Jeg synes det er hyggeligt at der er afsat en dag til at vi skal værdsætte hinanden - selvfølgelig skal vi gøre det alle andre dage også, men nu bliver vi mindet om at vi skal påskønne vores elskede. Det er da dejligt! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan starte med at fortælle om vores. Vi plejer ikke at fejre dagen. L er nogen gange kommet hjem med blomster og chokolade, men det er ikke noget jeg forventer. I dag skal vi ud at spise. Vi ville have fejret en positiv blodprøve men det blev det desværre ikke til, så nu tager vi ud og spiser og bare nyder hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg falder nok i ligeglad kategorien :)

Jeg synes egentlig idéen om at have en dag, hvor man fejrer kærligheden er ret sød. Jeg snakkede engang med en pige fra USA som gik mega meget op i det, og fyldte lejligheden med hjerteballoner og bagte hjertesmåkager og hvad ved jeg og det lyder da hyggeligt. :) Men det siger bare slet ikke Brian noget og jeg kan sagtens undvære. Jeg tror faktisk ikke jeg gad, selv hvis han gjorde. Ikke hver år i hvert fald. Og jeg er 110% sikker på, at jeg ikke får blomster eller lignende (Arh, jeg har fået en mango, tæller det? :lolhit)

Han har dog joket med at invitere mig på X-factor og snacks i aften (= alle andre fredage :lolhit) Og så er han i øvrigt rigtig sød til at give blomster resten af året, så jeg føler mig ikke snydt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok en af dem der bliver skuffet hvis der slet ikke kommer noget, men det er også fordi vi i en travl hverdag glemmer at forkæle hinanden. jeg mener dog ikke det er en dag hvor manden skal forkæle kvinden ( hvilket der er mange der mener ). jeg mener man fejrer kærligheden.

Jeg har købt lidt lækkert chokolade til manden. og lavet chokolademousse til dessert ( han har efterspurgt min chokolademousse i evigheder :-P)

jeg gætter jeg får lidt chokolade, men det må tiden vise ;-)

Zoey er som altid max krævende, så der bliver hverken hyggelig middag eller film. for hun kræver minimum 1 af os dag og nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu fik jeg alligevel et "Det kan da godt være" fra B på anmodning om at holde Valentins næste år :D

Dog mere som børnefest end som voksen og uden blomster og gaver (i hvert fald til de voksne). :) Tanken om masser af hjerteformede balloner og hjerteformet mad og hjerteformet konfetti lød lige som en fest for Valdemar, så det fik jeg lige lyst til :D Nu må vi se, om vi husker det, ellers gør det ikke noget. Men det kunne da være sjovt, hvis vi gjorde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster har fødselsdag i dag, så vi plejer ikke at fejre den (får dog ofte et kort, blomster eller lign)., i år er vi ikke sammen med min søster, så i dag fejrer vi det.

I morges fik jeg et sødt kort og en gave (som jeg først må åbne i aften. I aften får vi sushi, cola (ammer endnu), is og kage :loveshower

Min mand er meget romantisk og old school, så han har ikke noget i mod Valentins dag. Og jeg elsker den - god måde at fejre kærligheden på (ud over årets andre dage, hvor den også skal fejres :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i ligeglad kategorien og jeg regner bestemt heller ikke med noget. Men vil så også hellere have noget alle andre dage, da jeg ser dagen som noget kommercielt noget og ikke specielt romantisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i ligeglad kategorien og jeg regner bestemt heller ikke med noget. Men vil så også hellere have noget alle andre dage, da jeg ser dagen som noget kommercielt noget og ikke specielt romantisk.

:ditto

Aldrig har jeg set så mange blomster blive bundet i Bilka :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en dag jeg er ligeglad med og jeg forventer intet af manden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt både-og. Jeg synes egentlig, ideen om en dag hvor man værdsætter kærligheden, er meget sød :loveshower omvendt kunne den ligeså godt ligge alle andre dage. Men da vi altså har en tendens til at få udskudt sådanne ting i hverdagen synes jeg måske en venlig reminder er okay :) David startede turnus i mandags, så jeg vil ekstra forkæle ham i aften med hans livret (paella) for at fejre hans første arbejdsuge :) at det så falder sammen med en fredag og Valentinsdag er bare hyggeligt :)

Jeg fik chokolade af D i morges :) han er så sød

Edit: jeg forventede altså intet fra D og ville have været ligeså glad for et sødt kort eller et ekstra kys :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg falder i komplet-og-aldeles-ligegladkategorien ;) helt generelt er jeg faktisk ikke glad for at få hverken blomster eller gaver. Jeg kan godt lide at give gaver, men vil helst give dem når jeg har lyst og ikke være bundet til at finde på noget til en bestemt dag :) og vi kan sagtens fejre kærligheden en dag hvor der er bedre plads på restauranterne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nok i ligeglad kategorien! Tror jeg har det meget som BBM, det er en sød og sjov ide, men ikke noget der betyder noget for os.

Jeg syntes faktisk sådan en hjertefest lyder som en rigtig god børnefest ide!!! Måske jeg vil hoppe på den ide næste år også, det må vi lige huske hinanden på :)

Jeg syntes ikke det kommercielle i det betyder noget i det store billede. Jul, nytår, Halloween, fastelavn, studenterfester, mors dag, fars dag osv er også højtider/mærkedage butikkerne spinder guld på. Det gør dem ikke mindre betydningsfulde i mine øjne. Ideen med at fejre kærligheden er god - det romantiske aspekt er dog sådan lidt.... Tjaaahhh...

Jeg er altså nok mest FOR valentinsdag, men ikke noget jeg går op i (måske næste år - for Mies skyld ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det en dag som alle andre. D er god til at komme med blomster, men han nægter at gøre det på Valentins dag. Så her er det bare helt almindelig fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fejrer heller ikke dagen... Men "standardtingene" for valentins dag er alligevel opfyldt herhjemme. 

Jeg købte selv en lille påskelilje-plante igår, fordi jeg trængte til noget nyt og friskt i lejligheden, og også trænger til forår  :yay

Dvs blomster er klaret... og når der står After Eight i køkkenskabet er chokoladen også hurtigt klaret... :mam   

Et kort fik jeg dog ikke, men der lå da to ligegyldige breve OG en pizza.brochure i postkassen :toot

 

Og sørme om manden min ikke dukkede op herhjemme lidt i 3, så vi kunne hygge lidt sammen inden vi skulle hente Lina lidt i 4.

I betragtning af, at han normalt først har fri kl 18, og derfor er hjemme 18.30-19 var det da noget af en overraskelse... og at han havde hånden fuld af vintergækker, som kunne plantes sammen med påskeliljerne = ren bonus. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi sendt Theo hjem til mormor og morfar og så hygger vi med hjemmelavet mad og hjemmelavet cheesecake.

Og det er min kæreste, der laver mad :yay

Senere skal vi hygge i sofaen med en god film OG så skal vi sove længe i morgen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi sendt Theo hjem til mormor og morfar og så hygger vi med hjemmelavet mad og hjemmelavet cheesecake.

Og det er min kæreste, der laver mad :yay

Senere skal vi hygge i sofaen med en god film OG så skal vi sove længe i morgen :glad

Nice :D

Vi har forresten også besluttet at vi vil se Star Wars i aften, så der skal også hygges :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gerne have en ting, men det får jeg ikke.. Vi er heller ikke sammen, da Isaac og jeg er i Sønderjylland ved mine forældre..:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en dag jeg er ligeglad med og jeg forventer intet af manden.

:ditto Vi fik blomster på arbejdet i dag - det er fint ;)

Hvis ikke min mor var her, ville vi bruge aftenen i sofaen sammen med Francis Underwood!!! Men han må desværre vente - jeg glæder mig :yay

Vi har til gengæld prøvet at lave LCHF-romkugler og dem glæder jeg mig til at smage, når Anna er faldet i søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret ligeglad. :D

Jeg vil 100 gange hellere overraskes med blomster og eller andet, en total random dag.... For så ved jeg at han gør det for at glæde MIG... Og ikke af pligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var oprindeligt helt ligeglad - men min mand plejer alligevel at købe blomster til mig, så efterhånden ville jeg nok faktisk blive lidt skuffet:-)

Jeg har fået fine blomster i dag - og havde selv chokolade med hjem til den hjemmegående husfar;-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ELSKE at gøre en masse ud af det, for hvad er da skønnere, end en ekstra mulighed for at fejre kærligheden :wub

Men min mand er desværre enig med mange andre, og synes det er en dum og kommerciel ting, som han ikke har lyst til at blive styret af.

Men i dag ligger vi så også begge med influenza, så der er ikke så meget at diskutere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valentins dag er vel ikke enten eller? Altså vi fejrer både Valentins dag og giver også gaver/blomster/chokolade/specieløl/digte/skattejagt/gode middage mv andre dage på året også.. Jeg ser det mere som både og :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok i lidt skuffet kategorien... Manden har sådan set meldt ud af han kommer ikke med blomster på valentins fordi det er en amerikansk kommerciel ide, og det har jeg det sådan set også fint med. Problemet er bare, at han gør det heller ikke på andre dage... Han siger altid at han gør det når jeg ikke forventer det, men altså... nu har vi været gift i 2,5 år, og i den tid har han givet mig blomster een gang... 

 

Så tror at jeg er sådan set ligeglad med om han kommer med blomster på valentins, men gad godt at han bare indimellem købte blomster, eller kørte forbi og købte min yndlingsis eller lignende til mig... at han indimellem tænker, at i dag vil han forkæle mig med noget jeg godt kan lide... Skal også lige siges at jeg faktisk har gjort opmærksom på maaaaaaange gange at jeg ville ønske at han gjorde det, og forsøger at til dels købe ting til ham bare fordi eller finder hans favorit øl til weekenden, selvom de er lidt dyrere, laver lidt ekstra lækker mad på mærkedage osv. Den synker bare ligesom ikke ind :p

 

Så i dag har jeg "bare" købt hans favorit-øl og forventer derudover at det bare bliver en helt almindelig fredag aften.

Altså - han skulle da have et par klaps i måsen! Man skal huske at fetere og forgude sin hustru ind imellem - hun bliver simpelthen bare så blød og varm og sød og smuk af det - fortæl ham det;-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt ligeglad, og jeg tror faktisk aldrig min mand har skænket det en eneste tanke som noget der skal fejres. Han er til gengæld meget sød til at komme med blomster tit.

Men mors dag er noget helt andet, det har jeg altid fejret med min egen mor, og blev oprigtigt skuffet da han ikke mente det var værd at fejre. (Lidt fjollet måske, for i princippet er det jo ikke anderledes end Valentines dag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER