Bamse&Kylling

...

46 indlæg i dette emne

Respekt!

Hvad er det for nogle træningsøvelser du laver derhjemme, som giver så hurtige resultater? Jeg er imponeret!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så sej :respekt

Taak :)

 

Respekt!

Hvad er det for nogle træningsøvelser du laver derhjemme, som giver så hurtige resultater? Jeg er imponeret!!

Tak :)

Jamen, i går var første dag med kredsløbstræning så de andre dage har jeg trænet overkrop den og underkrop skiftevis (og holdt pauser ind imellem). Overkroppen er bl.a. armbøjninger på knæ, triceps på en stol, nogle specielle mavebøjninger, armstræk med en sportstaske med 6 liter vand i og nogle flere øvelser..

Underkroppen er en hel del squats af forskellige slags, lunges, balleøvelser med sportstaske med 8 liter vand i og flere øvelser..

Det er lidt svært at forklare, da nogle af øvelserne er lidt specielle og alle øvelser er vist i bogen med billeder :)

 

Men pointen til at man kan træne hjemme er, at man enten bruger kropsvægt eller to-liters vandflasker i en sportstaske/som håndvægte som udstyr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man gennemføre træningen uden at gå i motionscenter?

Jeg har kigget på den bog en del gange, men jeg har ikke lige råd til motionscenter, så ville gerne lige høre om det er noget man kan lave derhjemme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man gennemføre træningen uden at gå i motionscenter?

Jeg har kigget på den bog en del gange, men jeg har ikke lige råd til motionscenter, så ville gerne lige høre om det er noget man kan lave derhjemme?

Det er det. Styrketræning kan du sagtens lave hjemme.

Er du vant til at løbe eller starter du helt fra bunden?

 

Jeg er nemlig vant til at løbe og derfor bruger jeg løbeprogrammet med interval løb, til nybegyndere er der et meget mere simpelt program, som sagtens kan laves ved at løbe en tur i det fri med et ur - sådan noget, gå 1 min, løb 1 min osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må ikke løbe pga. dårlige knæ. Men har en motionscykel, som jeg lige er startet op på at bruge igen. Og så har jeg tidligere svømmet meget, så det ku jeg også bruge istedet for løb og motionscenter. Tror du det kan integreres i bogens metoder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Må ikke løbe pga. dårlige knæ. Men har en motionscykel, som jeg lige er startet op på at bruge igen. Og så har jeg tidligere svømmet meget, så det ku jeg også bruge istedet for løb og motionscenter. Tror du det kan integreres i bogens metoder?

Hmm.. Ja, hvis bare du laver styrkeøvelserne! Så tror jeg i princippet godt du kan lave andet kredsløbstræning - enten som cross eller motionscykel. Løb er "bare" den mest effektive form for kredsløbstræning og giver eftersigende flotte ben, så det er derfor løb bliver brugt.

Og du kan bare stille spørgsmål, det er helt ok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde

 

Så fik jeg lige set din tråd herinde. Vil bare ønske pøj pøj med det hele! Og du klarer det super godt ind til videre. Sørg for under vejs (som du allerede gør) at gøre "kuren" til en levestil, som du faktisk kan holde mere eller mindre altid.

 

Ellers ryger du direkte tilbage til udgangspunktet når målet er nået. :)

 

Kød til morgenmad er direkte ulækkert! Så helt enig.

 

Hvis du "Må" spise rodfrugter så prøv med rødbeder og gulerodstrimler under din kødsovs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde

 

Så fik jeg lige set din tråd herinde. Vil bare ønske pøj pøj med det hele! Og du klarer det super godt ind til videre. Sørg for under vejs (som du allerede gør) at gøre "kuren" til en levestil, som du faktisk kan holde mere eller mindre altid.

 

Ellers ryger du direkte tilbage til udgangspunktet når målet er nået. :)

 

Kød til morgenmad er direkte ulækkert! Så helt enig.

 

Hvis du "Må" spise rodfrugter så prøv med rødbeder og gulerodstrimler under din kødsovs :)

Tak for din hilsen søde du!

Jep, det skal blive en livsstil. Min krop kan slet ikke klare alt det brød, pasta og sukker..!! Har det meget bedre uden, så mit mål/håb er at følge det her i 100 dage og så har jeg forhåbentlig fået en hel masse nye indgroede vaner!

 

Jeg ser det heller ikke som decideret kur, da jeg ikke tilstræber et vægttab, men mest gode vaner og at komme i god form og ikke mindst få en god grundform, holdning osv..!

 

Tak for tippet, det skal jeg prøve. Gør du noget ved rødbeder og gulerodsstrimler eller er det bare rå? Jeg "må" spise alt undtagen brød, pasta, sukker osv.. Og så har jeg valgt, at jeg ikke vil være fedt forskrækket, synes jeg bliver bedre mæt, når der er lidt mere "fylde" af en art.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige sige at jeg læser med :) får ikke altid svaret, men jeg kigger ;)

Hvor er det vildt du har tabt så mange cm :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige sige at jeg læser med :) får ikke altid svaret, men jeg kigger ;)

Hvor er det vildt du har tabt så mange cm :blink

Tak søde :)

Ja, det er ret vildt! Er spændt på, hvornår min krop finder sin rette form ;) For det ka jo ik blive ved :D hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for din hilsen søde du!

Jep, det skal blive en livsstil. Min krop kan slet ikke klare alt det brød, pasta og sukker..!! Har det meget bedre uden, så mit mål/håb er at følge det her i 100 dage og så har jeg forhåbentlig fået en hel masse nye indgroede vaner!

 

Jeg ser det heller ikke som decideret kur, da jeg ikke tilstræber et vægttab, men mest gode vaner og at komme i god form og ikke mindst få en god grundform, holdning osv..!

 

Tak for tippet, det skal jeg prøve. Gør du noget ved rødbeder og gulerodsstrimler eller er det bare rå? Jeg "må" spise alt undtagen brød, pasta, sukker osv.. Og så har jeg valgt, at jeg ikke vil være fedt forskrækket, synes jeg bliver bedre mæt, når der er lidt mere "fylde" af en art.. 

Lyder godt.

 

Ja de er bare rå, eller dampet let - i helt fine strimler. Du kan bruge alle rodfrugter. Det er guf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan du ikke spise lidt fed yoghurt og tilsætte fløde til aftensmaden? Når nu du ved at brød ikke rigtig fungerer i din krop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke spise lidt fed yoghurt og tilsætte fløde til aftensmaden? Når nu du ved at brød ikke rigtig fungerer i din krop.

Jeg har allerede lavet om fra skyr til græsk yoghurt 10%.. Men jo, må se om det er nok med noget mere fedt på en eller anden måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere fløde og bacon til dig søte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere fløde og bacon til dig søte!

Du har ret - :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER