TakForDenneGang

Børne/trappe gitter til trappe med rør??

7 indlæg i dette emne

Hej Piger,

 

Min mor bor i rækkehus med en trappe hvor der i den ene side ikke er en karm, men et tyndt "rør" (hele trappen er lavet af tynde rør på den ene side). Så et gitter kan ikke skrues fast eller sættes i spænd. Det stresser hende rigtig meget, når hun har Johan på overnatning, for hun er bange for, at han falder ned ad trappen, mens hun er i bad. Indtil videre har hun ham med ud på badeværelset, men han finder på en masse "sjove" ting (tager toiletbørsten og maler, smider toiletruller i toilettet, hiver i forhænget og vælter ind i badet m.m. Han er sådan rigtig fjollet og griner :D :rolleyes ) Han kravler ud af rejsesengen, så den kan han ikke stå i mere foran døren til badeværelset.. 

 

Hjælp jeg ved jeg har set et gitter, som kan sættes fast på et rør, men kan ikke finde det nu  <_<  

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det ikke muligt at i selv kan lave et? :) så bliver det præcis som hun vil have det, og det koster næsten ingenting..

Dennis har lavet vores trappegitter i træ, og det er blevet så fint.. Og det kostede kun omkring 50-75 kroner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er desværre ikke rigtig nogen af os, som "kan gøre det selv" Det kan tage L og jeg 1 time af sætte 2 billeder op :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med sådan et: 

 

41fSM75GS8L._SX355_.jpg

 

Det er fra babydan og hedder "flexi fit configure safety gate". 

De fleste forhandlere sælger lignende gitre, som også kan gå rundt om fx brændeovne. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER