mille1981

Hvilken Str. flyverdragt bruger jeres Sommerbarn?

13 indlæg i dette emne

Jeg kom til at shoppe en regnbue Molo-flyverdragt til næste år (kids-World har halv pris i dag...), men er nu blevet i tvivl om størrelsen....

Til jer der har sommerbørn, hvilken størrelse brugte de i deres første rigtige vinter?

Noah er jo stor, 71,5 lang og 8,5 kg som 5 måneder. Ligger på øverste kurve i højde og næstøverste i vægt.

Jeg har bestilt en 86. Tror I den bliver for lille? Synes det vil være vildt med en 92... Han passer en 74 i tøj helt perfekt nu.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

M. Er fra juli 2012 og har brugt en str. 86 denne sæson, den passer hende stadig helt fint :) Det er godt nok ikke Molo men en Mikk-Line, vi er glade for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er fra sommeren 2011 og sidste vinter (2012) brugte hun en 86. Den var lidt for stor i starten men passede i slutningen. Hun er over gennemsnittet i højden men vejer under gennemsnittet.

Den her vinter har hun en flyverdragt i str. 98 som vi har lånt. Den er en smule for stor men jeg tror egentlig 92 ville have været for lille i længden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar er fra juli 12 og bruger 86 denne vinter. :) Jeg havde faktisk købt en molo 92 på udsalg fordi Valdemar var så stor af sig, men den er ALT for stor nu. Håber, at han kan passe den næste vinter, ellers må den gå i arv til en lillebrøster en dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse er fra juni 2012 og hans flyverdragt er str 86. Jeg købte også en 92 som reserve, men den er for stor.

Vi har fra celavi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia august '12 bruger en 80 i Molo (forrige års model som er lidt større end sidste års). Men som 5 måneder var hun også kun 6200g og 65cm. Så jeg tror det ville passe fint med en 86 til Noah :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre str 86 lyder fornuftigt de vokser jo slet ikke så hurtigt længere når de er over 1 år. Str 86 står under 1,5 år mens 92 står til 2 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mads er fra juli 12 og bruger str. 92. Det går liiige an, kunne faktisk godt komme op i en 98, men nu er vinteren snart slut (!), så det må række for nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia fra juli 12 har 86 i Reima tec. Kunne godt have nøjes med 80 i starten af sæsonen, men nu er den fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mads er fra juli 12 og bruger str. 92. Det går liiige an, kunne faktisk godt komme op i en 98, men nu er vinteren snart slut (!), så det må række for nu.

Wow, vildt :) hvor høj og hvor meget vejer Mads? Store dreng :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :lovebk  Lyder til jeg kan være nogenlunde sikker på 86, men mindre han bliver lige så stor som Mads ;)

 

Men hvis den ender med at være for lille (eller hvis pasformen bare er helt skæv...) må jeg jo sælge den igen. Mon ikke det kan lade sig gøre uden det store tab :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, vildt :) hvor høj og hvor meget vejer Mads? Store dreng :wub

 

Vejer vist 14 kg, omkring 92-93 cm høj. Ja han er min store basse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvor høj Camille er, men hun vejer næsten 12 kg, og bruger str 92.. :) hun er fra juli 2012 :)

Hun kan komme i en 86, men hun har en lang overkrop, så den kan hun bare ikke bevæge sig helt så frit i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER