Guest

Kære BK panel....

28 indlæg i dette emne

Jeg havde nok sagt fra tror jeg.... Særligt når du nu ved at hun ikke har råd til de 900 til din halve billet. (og jeg ved ikke helt om jeg havde taget imod det, selv hvis hun havde penge nok) 1800 kr er helt ude af proportioner, og når det nu vil være muligt at sælge den, ville jeg klart gøre det!

Det er selvfølgelig super ærgerligt at i ikke lige har forventningsafstemt ang. prisniveauet inden, men det er jo for sent nu, og så længe ingen kommer til at stå med en dyr billet de ikke kan bruge til noget, så synes jeg altså du er i din gode ret til at melde fra.

Jeg ville nok sige til hende, at du betaler hende de 1800 for billetten, men at du så har tænkt dig at sælge den. Så kan hun jo selv tage stilling til, om hun vil forsøge at finde en anden der vil med, eller om hun vil sælge hendes billet sammen med din.

Ligegyldigt hvad, vil det nok blive lidt træls bagefter, men på denne her måde har du i det mindste ikke brugt 4000 kr, på noget du ikke synes er det værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik aldrig skrevet noget til denne her, men jeg er da lidt nysgerrig efter hvordan det endte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg besluttede at vi skulle sælge så jeg ringede og snakkede med hende og sagde att jeg ikke kunne tage imod en gave til 900 kr. Jeg fandt så en køber og har formidlet kontakt. Hun er ikke sur - nok rigtig skuffer, det forstår jeg godt, men vi har "overlevet" være ting end det. Så forholdsvis happy ending :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER