Robinson

Åhh ... føler mig ynkelig!!

7 indlæg i dette emne

Føler mig godt nok lidt ynkelig!! ...

Har termin IMORGEN!! og vi glæder os helt enormt meget til at møde vores lille søn og starte livet som familie..

Men hvor havde jeg da bare håbet og ønsket at jeg havde været bare en smule overskuds agtig i min graviditet! syntes bare det har været hårdt og jeg har været plaget af alt fra slemt kvalme, bækkensmerter og væske i hele kroppen...

Nu sidder jeg bare og venter på at lille manden kommer ud!

Sover forfærdeligt! har ondt i mit bækken/mine hofter og lille mandens hovede står meget langt nede og trykker på blæren!! avs...

Har væske i hænder, fødder og ansigtet! Ligner en flodhest og syntes det er træls at være social, da jeg bare føler mig kluntet.. kan kun passe min mands sko og gamacher! så ligner jeg ved ikke hvad?!..

Min ryg skriger af smerter når jeg har været oppe i nogle timer... sådan har det været siden maven sank ned...

Lille manden er blevet vurderet til at være "stor"... de kan selvfølgelig have taget fejl! For 3 uger siden blev han skønnet til 3200 gram.. for en uge siden blev han skønnet til 3800 gram.. med den fart frygter jeg lidt at han bliver kæmpe stor inden han kommer ud!!...

Måske det bare er en blanding af voldsom manglende tålmodighed og så det faktum at terminsdatoen er imorgen og der ikke er de store tegn på en snarlig fødsel?!..

Har tiltagende plukkeveer... men de går i sig selv igen hele tiden...

Bom bom... kom nu ud lille fis!! <3

Skulle bare lige ud med lidt brok!! er det normalt at føle sig sådan halv opgivende under "slutspurten"?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram:kram :kram Du lyder 100 % normal :kram

Tænkte det nok ;)

Men det er altid rart at læsse lidt frustrationer af herinde, så ikke manden er totalt drænet af at høre på min utålmodighed når fødslen endelig går i gang hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber han snart kommer ud til dig. :bd Det lyder til at være hårdt at være dig, men snart får du jo et skønt lille levende væsen, og så er jeg sikker på, at det har været det hele værd :glad :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber din lille mand snart kommer ud til jer og at du får en god fødsel!

Det skal nok gå det hele, lige så snart du ser dit lille vidunder og holder ham i dine arme, så er alt andet glemt!! :) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du lyder helt normal :) og det gode er jo, at uanset så kommer han snart :)

- brug ventetiden i armene på din mand, nyyyyyd to somheden, se gode film. Og nyd bare at ligge i arm og putte. Den tid i har lige nu kommer ik tilbage. Og tosomheden bliver bare ikke det samme igen.

Så nyd nyd nyd :) - mindstemanden kommer om et øjeblik :)

Håber du får en helt fantastisk fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg har haft en meget lettere graviditet end dig havde jeg det på samme måde, jeg var ikke meget værd socialt eller mentalt... Tror på at det er kroppens måde at få en til at se frem til en fødsel ;)

Håber snart at lillemanden melder sin ankomst. Tro mig så snart baby er ude er alle fustrationer op til glemt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også bare det er fordi både mig og manden glæder os SÅ meget til både fødsel og til at møde lille manden <3

SOm min JM også sagde.. det var kroppen der mentalt gjorde min "færdig" med at være gravid! ;) ... missio accomplished hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER