Vinnus

Hvilken kage til Smash the cake billeder?

13 indlæg i dette emne

Vi skal have taget 1 års billeder af Pixie, og fotografen foreslog Smash the cake :)

Men hvilken slags kage er god til den slags billeder? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søg på billedet på Google, så kommer der masser af forslag. Men en med en masse flødeskum ;)

Silke Elia gad desuden ikke det pjat :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lave en kage med masser af flødeskum og så ting, som Pixie elsker :) Det er jo fint nok at kagen ser flot ud på billedet, men personligt ville jeg være gladest for billedet, hvis jeg kiggede på det og tænkte "Ja hun elskede bare bananer :wub " eller hvad der nu var i, så det også blev lidt mere personligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg tænkte også flødeskum, for det er hun helt vild med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søg på billedet på Google, så kommer der masser af forslag. Men en med en masse flødeskum ;)

Silke Elia gad desuden ikke det pjat :D

Det er også det jeg tænker. Om hun gider :D

Så k foreslog om vi skulle øve med en kage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En idé kunne være evt at lave noget hindbærmousse af en art. Så kan du få en flot lyserød farve og lækker smag uden en masse farvestoffer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En idé kunne være evt at lave noget hindbærmousse af en art. Så kan du få en flot lyserød farve og lækker smag uden en masse farvestoffer :)

Smart ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophias kage var helt simpelt med brunchpandekager, flødeskum og så dækket af tyndt skåret kiwi - som hun elsker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan her så Camilles ud.

Det er sandkage, formet som en stor "muffin"..

Det er IKKE flødeskum, men et eller andet creme-agtigt der er ovenpå..

post-3938-0-20798300-1390314498_thumb.jp

 

Grunden til fotografen (hvis kone har lavet kagen), ikke bruger flødeskum, er det der i studiet kan blive lidt varmt (især hvis barnet har så lidt tøj på som Camille), også kan flødeskummet smelte, og give et trælst resultat...

 

Camille gad heller ikke selv smadre kagen, så hun fik altså lidt hjælp - da hun først "fandt fidusen" så gik hun selv i gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en lagkage med alm. bunde, masser af bananer i og et tyndt lag syltetøj i lagene og overtrak den med flødeskum med lyserød frugtfarve. Der var også banan på toppen.

Hun blev grisset godt til, men uden egentligt at spise meget mere end de bananer hun kunne grave frem (vi hjalp lidt med at vise hende, at der var noget inden i også :)) Det hjalp på det, at der var godt med flødeskum til at svine mere :D

 

1374133_10151904632143608_38501746_n.jpg

 

1376394_10151904634363608_1269332333_n.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoeys smash the cake var kage var kagebunde med flødeskum der var farve lyserød og gult ( 2 slags ) så var der bananskiver i. Zoey elsker banan så hun gravede naturligt efter den :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan også lige poste et par billeder af Sophia og hendes kage :)

 

 

 

972060_10201120201500480_1353884383_n.jp

 

Før 'the smash' ;)

 

 

580527_10201120228621158_1055667995_n.jp

 

 

 

 

Vi var i øvrigt bare derhjemme. Hvor vores gode ven som er fotograf, lagde sig ned og klikkede løs mens Sophia hyggede sig og nød opmærksomheden fra de 25 gæster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER