Linomus

Dyb frustration og meget ked af det

2 indlæg i dette emne

Undskyld allesammen men skal bare lige ud med det, da jeg er alene hjemme pt. og lige har modtaget et meget træls brev fra gyn!!

Var oppe og få taget blodprøver (tror de målte mit LH niveau samt FSH) og i brevet står der virkelig bare: hermed svar på dine hormonprøver. De bestyrker mistanke om PCO!!

Og??? Og hvad betyder det så lige!! I hvor slem grad osv!! Har ikke af en eneste læge fået fortalt hvad det betyder at have PCO, hvad man kan gøre og hvad der findes af behandlinger samt medicin.. Alt jeg sådan ved om det er noget jeg har læst fra alle jer som er søde og dele ud af det..

Aner ikke h or høje tallene er eller hvor slemt det er!! Er så frustreret lige nu og græder virkelig ;( ;(

Øv hvor er det træls man ikke føler man får noget af vide men bare bliver overladt til sig selv ;(

Hvis der er noget medicin som kan hjælpe os her og nu hvorfor så ikke bare prøve på det i stedet for jeg skal gå og vente til vi har prøvet i et år, nu hvor vi har prøvet i et halvt!! Og de ved hvad jeg fejler.. ;(

Undskyld piger men skulle virkelig bare ud med det ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg var diagnosticeret med pco blev vi sendt direkte i behandling og skulle ikke prøve et år først.

Det er en irriterende diagnose at stå med, men alt håb er ikke ude. På ingen måde. Jeg blev gravid i 2 ud af 3 inseminationsforsøg - første gang holdt det ikke - men nu har vi en dejlig søn på 3 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER