Juliep

Træning efter fødsel

9 indlæg i dette emne

Hvad har i tænkt jeg at gøre efter fødsel mht til at tabe alle de kg ???? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amme ;) og gå en masse ture med barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg... Med mindre du har taget meget på ville jeg ikke bekymre mig... Der ryger en del bare med fødsel og evt væske... Jeg synes faktisk at det var svært for mig ikke at tabe for meget efter fødslen sidst når jeg ammede. 5 uger efter fødslen startede jeg så småt med spinning og efter 12 uger startede jeg med løb.. Men det var nu ikke for vægttabet skyld, det var for at føle mig som mig selv igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig lavet nogen plan for vægttab, regner lidt med at tage det som det kommer.

Men håber da på at komme i gang med at ride igen indenfor et par måneder efter fødslen, hvis ellers min bækkenløsning forsvinder hurtigt. Ellers må jeg se hvad jeg kommer på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg... Med mindre du har taget meget på ville jeg ikke bekymre mig... Der ryger en del bare med fødsel og evt væske... Jeg synes faktisk at det var svært for mig ikke at tabe for meget efter fødslen sidst når jeg ammede. 5 uger efter fødslen startede jeg så småt med spinning og efter 12 uger startede jeg med løb.. Men det var nu ikke for vægttabet skyld, det var for at føle mig som mig selv igen ;)

Tænker bare hvornår har man tid til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker bare hvornår har man tid til det

Håber også der ryger en del er totalt proppet med vand ! Mine fingre gør så ondt

 

Efter 8 uger kom jeg afsted til spinning. Det kan lade sig gøre, fordi jeg desværre ikke ammer. Så kan far hjælpe! Men hvis du ammer, så kan en løbetur godt nåes inden den lille skal spise igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 8 uger kom jeg afsted til spinning. Det kan lade sig gøre, fordi jeg desværre ikke ammer. Så kan far hjælpe! Men hvis du ammer, så kan en løbetur godt nåes inden den lille skal spise igen :)

Ja lige præcis.. Sidst der ammede jeg (og tabte en del allerede der). Om aftenen ammede jeg og så snuppede jeg lige en løbetur :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 8 uger kom jeg afsted til spinning. Det kan lade sig gøre, fordi jeg desværre ikke ammer. Så kan far hjælpe! Men hvis du ammer, så kan en løbetur godt nåes inden den lille skal spise igen :)

Jeg var afsted til spinning efter 5 uger og jeg ammede.. og ja det kan være svært at finde tiden og der er risiko for at far står med en skrigende baby.. Men nøj det var skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER