My love

Bund ulykkelig med en smule hysterisk i

1 indlæg i dette emne

I nat kl 02 vækkes jeg ved at vores datter på 19 mdr er ked af det. Normalt falder hun til ro når hun finder flasken. Men ikke i nat. Jeg måtte ind til hende flere gange. De fleste gange var det dog ynk over et eller andet. Hun græd ikke men ynkede som hvis hun vil have sutten men ikke selv gider tage den.

Kl 03.30 går hun i gang med at skrige helt ulykkeligt og hysterisk, jeg går ind og tager hende op og det stopper med et samme. Men hver gang jeg vil lægge hende starter hun. Jeg står med hende i 15 min og derefter kan jeg putte hende med en flaske. Og der var ikke mere.

Hun er for en time siden puttet til middag. Men det er nøjagtig det samme som i nat dog uden ynk. Hun bliver bundhysterisk og ulykkelig. Jeg tager hende op og straks vil hun lege og griner. Putter hende ned igen og det samme sker en gang til.

Den sidste jeg nu har puttet hende ned stod jeg og aede hende og sagde at hun skulle sove og hun kommer ikke op. Nu sidder hun derinde med en bog og en dukke og snakker, men så længe hun ikke er ked skal hun nok falde i søvn.

Jeg forstår ikke denne pludselige ændring. Det skal siges hun ikke vil sove i barnevogn. Skulle have prøvet det i dag men efter manglende søvn orker jeg det ikke lige.

Min tanke er at det skyldes hun ikke gider sove og derfor håber ved at hun brokker sig at jeg giver mig. Men har ingen ide om det.

Andre gode ideer? Hun har ikke noget med hendes øre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER