AnnikaF

Søvn (og Helens bog herom)

7 indlæg i dette emne

Huha, jeg synes babyland er svært at finde rundt i ind i mellem. Vi arbejder meget med at vores drenge skal være synkrone, hvilket går super godt, heldigvis. Men desværre betyder det bare ofte at de spiser med 2.5 timers mellemrum, og det er altså lige lovlig ofte om natten, synes deres mor med sorte rander under øjnene ;)

Så jeg overvejer lidt at investere i Helens bog om søvn og se om jeg kan blive klogere, mon ikke. Men - er der nogen, som har bogen, der kan fortælle om der står noget om tvillinger og hvordan man bedst hjælper dem?

Og tigere - følger de termins eller fødselsdato? For måske det bare er det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan ikke huske, om der står noget om tvillinger, men til det med tigre, så følger de terminsdatoen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er et kapitel om tvillinger (dog kun på 4 sider). Så jeg ville se om bogen kunne lånes på biblioteket? :)

Ellers er der generelt nogle fine kapitler ift børns alder mv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at den nye udgave indeholder noget om tvillinger - mener hun nævnte det var en af de ting den nye bog havde som den gamle ikke havde - men tør ikk love

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg var for langsom :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :) Jer kan man altid regne med! Skønt. Jeg vil se om jeg kan låne bogen, så kan jeg jo altid købe den, hvis det er en vinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg var for langsom :D

Haha, if you snooze, you lose :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER