Guest

Julesex og nytårsknald (en for sjov tråd)

6 indlæg i dette emne

Anders og jeg havde en "filosofisk" snak igår eftermiddags - den handlede om nytårsknald, enden på samtalen blev at Anders sagde "spørg på babyklar!" Så det gør jeg nu :D

Hvornår gælder det at kalde sex for nytårsknald?

Vores overvejelser gik på om man må kalde det nytårsknald når man stadig er i det gamle år, altså før midnat - det ER jo ikke det nye år, men det HEDDER nytårsaften! Og hvis det gælder der, hvornår på dagen gælder det så fra? Er morgensex nytårsaftensdag et nytårsknald? Eller til middag? Eller gælder det fra kl 18 hvor aftenen starter!

Hvad med dagen efter? Er det et nytårsknald når man har morgensex den 1 januar? Og hvad hvis man står sent op fx kl 3? Eller er nytårsknald kun noget det hedder mens raketterne flyver rundt udenfor? Eller er det "bare" første knald i det nye år?

Kort sagt hvad er skærringspunkterne???

Et andet spørgsmål er HVORFOR er det ekstra vigtigt med det nytårsknald??? Er det for sjovt? Har vi et reelt behov for at starte/slutte året uden sexuelle frustrationer? Eller er det lidt A la at vi kysser den vi elsker kl 24!

Og så kommer hele snakken om julesex (eller nissesex som Barbamamma kalder det).

I min verden hedder alt sex mellem den 23 dec og den 26 dec. Julesex, Fordi det er der det i min verden er jul :p men er det i virkeligheden kun den 24 og er det i så fald om aftenen/natten? Eller er det den 25 på juledagen?

Ja og igen hvorfor har vi lige den øgede trang til at have sex fordi det er jul??? Og har vi det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha - du er altså sjov :D

 

Jeg har personligt ikke mere lyst til sex, fordi det er jul ;) Jeg tror jeg synes julesex gælder i perioden fra man får juleferie og så til og med d. 26. december.

 

Mht. nytårssex, så synes jeg helt sikkert ikke kun betegnelsen gælder efter midnat. Tror faktisk jeg synes det gælder hele d. 31/12 og 1/1.

Vi knaldede lige før midnat i går (faktisk gik jeg ind i det nye år uden trusser på :whistling) og det talte helt sikkert som et nytårsknald :toot

 

Det er ikke noget særlig vigtigt for mig med nytårsknald. Her har vi gjort det de sidste to år, fordi vi har haft tiden og roen sammen hele aftenen, så stemningen har været der. Jeg kunne ikke drømme om at knalde til nytår, fordi "det skal/bør man"!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, sjov tråd :D

Altså for mig er der forskel på julesex og nissesex ;) Julesex er den øgede mængde sex man har/håber at få, pga mere kærlighed og hygge og ro i julen. Det er en slags modsætning til julestress. Og den gælder så IMO i al den tid, hvor man juler, hvilket nok er ca den tid, man har pyntet op til jul :)

Nissesex derimod er den mere kinky version, hvor man lister sig ind på sin kæreste kun iført nissehue og evt rødt undertøj ;)

Så nissesex er julesex, men ikke al julesex er nissesex ;)

Nytårsknald har jeg aldrig tænkt over. Det er ikke er begreb, der figurerer hjemme hos os, og vi skal lige en dag eller to udover 31.december/1.januar, hvis vi skal være med :) Umiddelbart giver ordet mig associationer til en quickie på toilettet til en fest med serpentiner i håret, hvor man bagefter prøver at bilde vennerne ind at man kastede op, mens kæresten galant holdt end hår. :P Jeg tror i hvert fald, at det skal gå lidt "festligt" for sig, hvis det skulle falde mig ind at kalde det et nytårsknald. :P

Hmm og nu går det op for mig, at vi slet ikke har haft sex i år! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov for at svare på de mere konkrete spørgsmål, så tror jeg (som det måske fremgår af mit tidligere indlæg) ikke at der i min optik er skærringspunkter som sådan, men at det mere er et spørgsmål om stemningen bag :)

Og mht øget trang/behov, så vil jeg sige at julesex BESTEMT er et must herhjemme, det er en god "pejling" på hvor gode vi har været til ikke at julestresse. Nissesex er vel bonusversionen af julesex, men ikke et behov som sådan. Og nytårsknald klarer jeg mig fint uden, der er det vist bare min almindelige lyst, der gælder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig at julesex må gælde fra man går på juleferie og så til og med d. 26. dec. Jeg har ikke selv specielt mere lyst til sex, fordi det er jul, men som Barbamama siger, så er tiden og roen der jo til det, så derfor ender det altid med at vi har mere sex end normalt i det tidsrum (ligesom det samme gælder når vi er på anden ferie osv).

 

Nytårsknald er noget vi faktisk altid har gjort - og i år var ingen undtagelse. Det har aldrig været af "pligt", det er ikke noget vi har snakket om eller aftalt. Vi har bare tilfældigvis altid haft lyst der! :P Dog plejer vi først at gøre det efter vi er gået i seng efter midnat, med undtagelse af en enkelt gang hjemme hos nogle venner, hvor vi gik i kælderen og hyggede på havebordet! :whistling Og det var så lige imens at kl. slog 12, så det må vel siges at være et ægte nytårsknald!

Men ellers tilslutter jeg mig nok at det gælder som nytårsknald hele d. 31 og 1. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gælder det at julesex er d. 24 når vi går i seng og nytårsknald er når vi går i seng nytårsaften :D 

 

Julesexet er mest hygge, mens nytårsknaldet jo plejer at være fordi vi er fulde og fjollede haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER