miss1975

IVF - 2. forsøg

5 indlæg i dette emne

Sidder her og har brug for at råbe ud i verden at jeg hader min krop og ikke føler mig spor kvindelig....

Har test dag på mandag efter 2. forsøg med IVF. Men efter to dage med kraftige menses smerter og fortsatte i dag sammen med pletblødning og nu alm klar blødning, så følger andet forsøg det første besøg og ender sandsynligvis med en negativ test.

Vores historie er at jeg har endometriose og opereret på højre æggestok, der derfor ikke afgiver særlig mange æg, mens venstre producer ok fint.

Vi er begge 38 år, og henvist direkte til IVF pga alder og endometriose.

Vi har mødt hinanden i en sen alder, og har været igang med behandlingen siden sommer.

Vi ønsker os det så meget, og det gør så ondt at være personen som har "skylden".

Har så mange tanker og spørgsmål, ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Mon næste forsøg bliver til noget ? Hvad kan jeg gøre anderledes ? Skal vi videre i det private ? Træner jeg rigtigt ? Spiser jeg rigtigt ? Holder vores forhold til det her ? Er ønsket om børn større end kærligheden til mig, fra min kæreste ? Hvordan finder jeg min selvtillid igen ? Hvordan føler jeg mig kvindelig ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ønske jeg kunne skrive noget klogt og rigtigt til dig. Men jeg sidder selv med mange af de samme tanker som dig. Kvindeligheden, parforholdet osv osv. Det med kvindeligheden er et stort problem for mig også, ved sq ikke og vi er i behandling for nr tre, det andet fælles så ved jo vi kan med tid. Det er jo hele livets omdrejningspunkt man blir udfordret på. Men det kan godt lykkes. Og så er man så kvindelig med maven og brysterne. Jeg håber den er der for jer næste gang, sig endelig til hvordan det går. Det med forholdet, man skal virkelig være gode til at snakke sammen, og med andre i samme båd. Og også gøre alle de ting man ikke gør med baby i huset. Så får man fokus på noget andet ind i mellem.

Virtuel kæmpe knus fra en vild fremmed:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder her og har brug for at råbe ud i verden at jeg hader min krop og ikke føler mig spor kvindelig....

Har test dag på mandag efter 2. forsøg med IVF. Men efter to dage med kraftige menses smerter og fortsatte i dag sammen med pletblødning og nu alm klar blødning, så følger andet forsøg det første besøg og ender sandsynligvis med en negativ test.

Vores historie er at jeg har endometriose og opereret på højre æggestok, der derfor ikke afgiver særlig mange æg, mens venstre producer ok fint.

Vi er begge 38 år, og henvist direkte til IVF pga alder og endometriose.

Vi har mødt hinanden i en sen alder, og har været igang med behandlingen siden sommer.

Vi ønsker os det så meget, og det gør så ondt at være personen som har "skylden".

Har så mange tanker og spørgsmål, ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Mon næste forsøg bliver til noget ? Hvad kan jeg gøre anderledes ? Skal vi videre i det private ? Træner jeg rigtigt ? Spiser jeg rigtigt ? Holder vores forhold til det her ? Er ønsket om børn større end kærligheden til mig, fra min kæreste ? Hvordan finder jeg min selvtillid igen ? Hvordan føler jeg mig kvindelig ?

Nu ved jeg ikke så meget om IVF, da vi står og skal i gang med første forsøg nu her. Ærligt, så har jeg ikke ladet behandlingen tage min kvindelighed. Jeg er stadig lige meget kvinde, og min mand elsker mig. Det er nok for mig. Det skal det være.

Derudover så VED jeg at vi nok skal blive forældre. Den tro skal man virkelig have, for at kunne bevare et roligt sind. Og så snakker vi generelt altid om tingene, men er meget casual om det. Det får ikke lov at fylde hele vores hverdag. Vi har et liv foruden behandling.

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men det er sådan det foregår hjemme hos os :)

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar.

Var ikke meget værd i lørdags, sad helt alene da kæresten var på arbejde, og ingen (udover min chef pga fravær) kender til vores projekt.

Har fået svar og som forventet negativ.

Holder lige et par mdr pause, så kroppen og sindet kan få en pause, og så starter vi op igen. Denne gang med kort behandling (de første har været lange).

Det eneste positive jeg kan finde i situationen er at jeg kan fejre nytåret fuldt ud med drinks og champagne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sq trist. Så "nyd" den sidste nytår som ikke gravid eller ammende, næste nytår er du gravid eller ammer. :kiss

Der er lige en herinde der er blevet gravid efter 4 år, det kan lykkes!!

Godt nytår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER