Betty87

Græder/skriger i barnevognen!

6 indlæg i dette emne

Liam har indtil nu sovet de bedste lure i barnevognen - gerne minimum lure på 2-3 timer ad gangen hvilket jo er helt fantastisk! Han lægger sig til at sove med det samme og det er helt fantastisk!

Men men men!!!! Liam er begyndt at græde og/eller skrige hvert 10 eller 15 minut - hvor han skal aes lidt på kinden, får sutten og jeg vipper lidt med barnevognen - det tager 2 min, så falder han til ro... Han er jo på vej mod at være 12 uger - kan det være noget begyndende seperationsangst??

Er der nogen af jer som har oplevet det? Jeg synes jo det er ret anstrengende både for ham og mig, at det skal være sådan!! Om natten er der intet!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker om det kan være 12-ugers tigeren der spøger?

 

Eller om det måske er noget med temperaturen, er for varm/kold eller udsat fro træk?

 

Håber at det snart går over!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også det kunne være drømmene der begynder at blive noget mere livlige nu her. (Hvis ikke det er tigeren)

Og så er der vist ikke rigtig noget at gøre, andet end ae ham og give sutten.

Håber snart han bliver glad for at sove i barnevognen igen og tager sine gode lure. :)

/Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan selvfølgelig godt være tigerspring! Han er også lidt pylret når han er vågen :) Men heldigvis har det ingen indvirkning på natten...

Jeg synes han er tilpas varm når han kommer op af barnevognen - han har en uldhue og fleecejakke på ud og ellers er det kun dynen!!

Jeg håber på det snart er ovre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl gør det samme. Han sover gerne fint i en halv time, hvorefter han vågner og skal have sutten og vugges i søvn igen. Hvis jeg kun gør det, vågner han gerne hver 10 min. Tit går jeg dog en lille tur, når han vågner første gang (rundt i kvarteret eller ned til netto), og så sover han fint videre bagefter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl gør det samme. Han sover gerne fint i en halv time, hvorefter han vågner og skal have sutten og vugges i søvn igen. Hvis jeg kun gør det, vågner han gerne hver 10 min. Tit går jeg dog en lille tur, når han vågner første gang (rundt i kvarteret eller ned til netto), og så sover han fint videre bagefter. :)

Ja har overvejet om jeg burde trille med ham, men nu vil jeg lige se det an et par dage! Ellers må jeg jo til at trille en masse ture ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER