Girl Next Door

Nyt badeværelse

30 indlæg i dette emne

Pis og lort i karry

Yep!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du må meget gerne give en Update på amaturet. Det er en af de ting jeg overvejer ;)

Man skal lige vende sig til (specielt når man skyller mund og at man ikke kan bruge vasken til afsætningsplads, uden st det bliver vådt!) men jeg er faktisk rigtig glad for vores censor-vandhaner (oras electra) Derudover har vi valgt Grohe push-up 'propper' i bunden af vasken, de er flotte og smarte, men der kommer godt nok MEGET hurtigt en kalkring på dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal lige vende sig til (specielt når man skyller mund og at man ikke kan bruge vasken til afsætningsplads, uden st det bliver vådt!) men jeg er faktisk rigtig glad for vores censor-vandhaner (oras electra) Derudover har vi valgt Grohe push-up 'propper' i bunden af vasken, de er flotte og smarte, men der kommer godt nok MEGET hurtigt en kalkring på dem :(

Tak for update :)

 

Er den push up ting en man så trykker på for at åbne og lukke?

Jeg ved ikke om jeg får manden med på en censor vandhane. Har kun lige fået ham overtalt til væghængt toilet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert med nyt badeværelse  :7himmel

 

Inden i sætter køkkenelementer i badeværelset ville jeg helt klart undersøge om de kan tåle at være i vådrum. Jeg havde en veninde hvis mor købte et skab, som ikke var beregnet til badeværelset, og det blev ædt op af råd og skimmel på under et par år. Virkelig ulækkert og ærgeligt, når det ellers var et fint skab til at begynde med. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er gået fra at bruge køkken elementer. Men længere er vi ikke kommet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER