ninnad

testhold uge 1

67 indlæg i dette emne

Negativ test i morges, men ingen menstruation... Så, håbet er vel ikke helt ude, men jeg tror ikke rigtigt på det mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg var oppe og tisse 2 gange i nat, og tissede også kl 830 da jeg stod op, og var sidst på toilettet kl. 430 så det var ikke rigtig morgen urin  :huh Efter min mening.
Og er kun ca. 3+4 så er stadig meget tidligt. Så har ikke testet  :wacko 
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog min temperatur imorges, og den var lav, hvilket er et ret sikkert tegn på at jeg ikke er gravid. Så sparede testen. Nu ser det også ud som om mens er startet for alvor.

Med al den pletblødning er jeg dog virkelig i tvivl om hvornår første CD er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er stadig ingen tegn på mens, har ikke testet har ikke fået købt en test, nok mest fordi jeg ikke helt tror på det..

Vil lige ønske jer et godt og lykkebringende nytår, håber at 2014 bliver vores år, hvor or vi alle får 2 streger. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået menstruation...som jeg nok havde forventet... Prøver igen i næste måned! Pøj pøj til jer andre - og godt nytår :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Starter osse året med mens...godt nytår og godnat :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv, jeg har lige nogle dage endnu. Og ved ikke rigtig om jeg tror på noget, for har nogle symptommer men har jeg haft i nogle dage, knap en uge, men de er sådan on and off. 

Har testdag omkring 4 januar. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der stadig ingen mens, men en negativ test. . Tror nu også den røde tante snart kommer, det har godt nok arbejdet i underlivet i dag og babserne er stadig meget ømme.. Så hvis jeg kan lade vær med at teste vil jeg først teste søndag morgen..

Mor igen: Håber for jer at den er der!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde  ninnad ..

Men jeg tester nok først omkring d 4 eller 5 januar.. Med mindre jeg får menses inden.  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke testet endnu.. mens er stadig ikke kommet, men omvendt var sidste cyklus også 46 dage lang.. desuden har jeg kun en enkelt test, så vil vente et par dage endnu, for så er jeg rimelig sikker på om det nu også passer, hvis den er negativ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. spørger lige med herfra sidelinien:

 

Hvor længe inden forventet mens, ville man kunne teste??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. spørger lige med herfra sidelinien:

 

Hvor længe inden forventet mens, ville man kunne teste??

 

Det er meget forskelligt fra person til person.. Jeg testede positivt tre dage før forventet mens, men nogle tester også først positivt en uge efter forventet mens. Det kommer an på hvor hurtigt HcG hormonet bliver produceret. 

 

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. spørger lige med herfra sidelinien:

 

Hvor længe inden forventet mens, ville man kunne teste??

Ja nogle kvinder kan jo teste positiv rigtig tidligt omkring 3+2 osv. Nogle kan først et godt stykke henne ved 4+ ... 

Det er forskelligt og intet unormalt i det. Man skal blot huske på at man kan få en positiv test, ved en bio graviditetet. Det vil sige du fanger HcG´et i urinen for et befrugtet æg, men ægget når ikke at sætte sig fast, og du vil få din menstruation som vanligt. 

Men hvis du ved hvornår du har haft ÆL, så siger man 14 dage der efter  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mens kommet her.. øv øv.. så denne gang var cyklussen så. 39 dage normal 36 dage.. Arghh min krop driller mig..

Håber der er nogen der har heldt med sig og får 2 streger. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet negativt i dag.. havde godt regnet med det resultat, så er ikke vildt skuffet :) vi må bruge mere tid på lagnerne i næste cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej æv altså for jer!  :kram2 Knus her fra og op på hesten igen!  :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER