ninnad

testhold uge 1

67 indlæg i dette emne

Er der nogen der skal teste i uge 1?? jeg skal selv teste mandag d 30. dec.!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gætter på, at jeg skal teste i uge 1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg nok også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. sidder lige med min søn på 2, 5 år som har fået en lego julekalender. I den har han i dag fået en snemand, men han er altså meget overbevist om at det hedder en shitmand.. De små guldkorn gør bare man så gerne vil have en mere.. håber sådan det lykkes denne måned!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. sidder lige med min søn på 2, 5 år som har fået en lego julekalender. I den har han i dag fået en snemand, men han er altså meget overbevist om at det hedder en shitmand.. De små guldkorn gør bare man så gerne vil have en mere.. håber sådan det lykkes denne måned!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg nok også.. Tvivler dog på jeg kan vente så længe :rolleyes

Forventet ÆL i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventer mens 28. Dec, men dukker den ikke op tester jeg nok starten af uge 1...tester dog måske også i uge 52...det må jeg se...

Lige testet positiv æl test :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg rimlig sikker på jeg havde ægløsning i går, men vi holdte julefrokost så vi nåede ikke at hygge. Så håber dagene inden er nok. . Testede ellers tror jeg positiv ægløsningstest, men det er godt nok svært at tyde de tetst. Stregerne skulle gerne være lige tydelige, men der var minimal farveforskel på de to streger, så satser på den var positiv..

Hvad gør i nu her i alt den her julefrokost epidemi, drikker i trods projekt baby? Jeg må indrømme jeg drak igår, jeg prøver ikke at tlnke for meget over projekt baby, så psyken ikke tager over og gør det et umuligt projekt. Men sidder i dag og tænker, tænk nu hvis der har ødelagt vores chance, og er godt klar over at det er der sikkert en chance for, men på den anden side.. Nøjj det var sjovt og skønt at komme på andre tanker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner også med, at jeg skal teste i uge 1. Hvis jeg kan holde testemonstret lukket inde indtil da :)

Skulle helst ikke have mens. Den 28. Så testet den 30. Dec.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre ikke med her mere.. Har fået mens første gang efter spiralen blev fjernet..
Det tyder på en meget anderledes cyklus siden jeg får mens 2 uger før tid :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre ikke med her mere.. Har fået mens første gang efter spiralen blev fjernet..

Det tyder på en meget anderledes cyklus siden jeg får mens 2 uger før tid :O

Hmm.. mærkeligt. . Men held og lykke med projekt baby om ca. 14 dage så..:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner også med, at jeg skal teste i uge 1. Hvis jeg kan holde testemonstret lukket inde indtil da :)

Skulle helst ikke have mens. Den 28. Så testet den 30.

Dec.

Velkommen til gruppen;-)

Så har vi test dag samme dag, er bare meget bange for at testmonstret tager over.. Er meget spændt,vi har med næsten 100 procent sikkerhed ramt ægløsning og hygget os gevaldigt. . Så håber håber bare sådan den er der denne gang..

Hvor lang tid har i prøvet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget tydelige ÆL smerter, slim, og positiv ÆL test - så skal vi vist hygge lige om lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til gruppen;-)

Så har vi test dag samme dag, er bare meget bange for at testmonstret tager over.. Er meget spændt,vi har med næsten 100 procent sikkerhed ramt ægløsning og hygget os gevaldigt. . Så håber håber bare sådan den er der denne gang..

Hvor lang tid har i prøvet?

Jeg er i gang med min 3. Cyklus efter p-pillestop :-)

Vi har i forvejen Mads der er 13 mdr. Og så har jeg Mikkel på 8 år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget tydelige ÆL smerter, slim, og positiv ÆL test - så skal vi vist hygge lige om lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med min 3. Cyklus efter p-pillestop :-)

Vi har i forvejen Mads der er 13 mdr. Og så har jeg Mikkel på 8 år...

Jeg stoppede med at tage p-pillerne i juli, men vi har først i oktober gået all in på projektet baby, så det er 2. cyklus vi er meget opmærksomme på ægløsning. . Vi har Benjamin på 2, 5 år som snakker meget om babyer og er SÅ klar til en bror eller søster, så vi håber vi kan give ham der:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det lykkes for jer.. Det vil da også være en fantastisk start på år 2014 at have testet positiv.. Her hjemme satser vi stort, måske for stort.,:-D

Ja det ville være så stort! Lå med stængerne i vejret efter sex igår. Nu må de små svømmere hjælpes lidt på vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis min ÆL test er positiv imorgen (den er meget tæt på idag) vil jeg have testdag omkring d. 4-5 januar  :baby3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis min ÆL test er positiv imorgen (den er meget tæt på idag) vil jeg have testdag omkring d. 4-5 januar :baby3

Uhh.. så det bare i gang:-D Håber det lykkes for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh de damer nu der ikke længe til at det er os der skal teste, eller jo det er der jo, men ikke så længe som der har været..:-D nogen der har nogle symptomer?

Her syntes jeg ikke rigtig der er nogle symptomer, det eneste er at jeg er begyndt at blive køresyge når vi kører i vores bil.. Mærkeligt men tror det hænger sammen med at jeg var sulten sidste vi kørte.. Jeg skal teste om præcis 1 uge, hvis mens ikke melder sin ankomst. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope, og hvis jeg er gravid er jeg kun 2+2 så der er nok ikke meget der kan "fortælle" mig jeg er gravid når ægget kun lige er befrugtet  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope, og hvis jeg er gravid er jeg kun 2+2 så der er nok ikke meget der kan "fortælle" mig jeg er gravid når ægget kun lige er befrugtet ^_^

Nej rigtig nok.. Ville være vildt hvis du allerede havde symptomer. . Jeg kan ikke finde udfaf hvor langt jeg er henne hvis jeg er gravid, sidste mens første dag var d. 24/11 har en cyklus på 36, er sikker på ægløsning fandt sted d. 14/12 på nettet siger en graviditetskalender at jeg vil være i uge 5, men det jo ikke tilfældet med min lange cyklus.. ikke til at finde ud af..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes også kun at jeg er mere irritabel :). Kan jeg også være op til min mens. Den skulle helst blive væk på lørdag.

Min cyklus er dog ikke regelmæssig endnu efter 3 mdr. Men går alligevel ud fra en på 28 dage... De sidste 2 cyklusser er mens. kommet på 25 og 26 dagen...,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej rigtig nok.. Ville være vildt hvis du allerede havde symptomer. . Jeg kan ikke finde udfaf hvor langt jeg er henne hvis jeg er gravid, sidste mens første dag var d. 24/11 har en cyklus på 36, er sikker på ægløsning fandt sted d. 14/12 på nettet siger en graviditetskalender at jeg vil være i uge 5, men det jo ikke tilfældet med min lange cyklus.. ikke til at finde ud af..

Man siger normalt 14 dage efter ÆL, så efter min beregning vil du være 3+2 hvis du er gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man siger normalt 14 dage efter ÆL, så efter min beregning vil du være 3+2 hvis du er gravid.

Arhh.. Det giver mening. . Tak!:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER