Maikenn

Graviditetsgener

42 indlæg i dette emne

Mærker nogen af jer jag i underlivet når i bevæger jer så.som når i skifter side i sengen? Tror bare det er ligamentsmerter men er stadig lidt bekymret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mærker nogen af jer jag i underlivet når i bevæger jer så.som når i skifter side i sengen? Tror bare det er ligamentsmerter men er stadig lidt bekymret...

 

Det gør jeg også en gang imellem og min tanker er at det er ligamentsmerter :) Jeg havde det også under første graviditet og det er virkelig ubehageligt men vist meget normalt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg også en gang imellem og min tanker er at det er ligamentsmerter :) Jeg havde det også under første graviditet og det er virkelig ubehageligt men vist meget normalt.

Ja det er da faktisk så ubehageligt at jeg vågner af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det oplever jeg også, sådan en stikken i siderne, rigtig ubehageligt, vågner også af det om natten, men tror også "bare" det er ligamentsmerter :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre end mig der har fået uren hud som følge af graviditeten?  :unsure

Har I nogen gode råd, når nu man ikke må bruge cremer med en masse "snask" i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre end mig der har fået uren hud som følge af graviditeten? :unsure

Har I nogen gode råd, når nu man ikke må bruge cremer med en masse "snask" i?

Jeg har også en del men gør ikke så meget andet end at vaske ansigtet grundigt fordi jeg netop synes det er svært at finde noget uden alt muligt i <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også uren hud og får også lidt bumser/knopper på ryggen pga. jeg bliver nødt til at smøre ryggen ind i bodylotion, fordi den ellers ville klø. Jeg gik i gang med den store undersøgelse af, hvad der fandtes i butikkerne af ansigts- og kropspleje uden de 17 hormonforstyrrende stoffer og 26 særligt allergene parfumestoffer, og selvfølgelig uden parfume, da vi gik i gang med PB. :)

 

Så jeg bruger en Clinique ansigtsvask, Änglamark skin tonic og Nilens Jord dagcreme for både at kunne få renset og fugtet huden, og så Matas bodylotion uden parfume. Det fungerer ok for mig, og synes at jeg har mindre uren hud i ansigtet nu. :) Startede med en Neutral ansigtsvask, men den gav mig nærmest mere uren hud. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået meget mere uren hud, bruger cliniques renseserie, men synes ikke rigtig det gør nogen forskel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv var ved lægen i går og hun har sygemeldt mig resten af graviditeten pga bækkenløsning - er bare rigtig træt af det, vidste jo egentlig godt at det var der hvor det bare hen, men alligevel lidt svær lige at skulle sluge :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor surt.

Der er jo, trods alt, et godt stykke tid til termin endnu. Er det så noget med du skal lave så lidt som muligt så du holder kroppen i ro?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv var ved lægen i går og hun har sygemeldt mig resten af graviditeten pga bækkenløsning - er bare rigtig træt af det, vidste jo egentlig godt at det var der hvor det bare hen, men alligevel lidt svær lige at skulle sluge :-)

 

:kram

 

Øv hvor irriterende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv var ved lægen i går og hun har sygemeldt mig resten af graviditeten pga bækkenløsning - er bare rigtig træt af det, vidste jo egentlig godt at det var der hvor det bare hen, men alligevel lidt svær lige at skulle sluge :-)

Æv hvor surt.... :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja må gerne gå lidt rundt, men skal tage en masse hvil i løbet af dagen hvor jeg aflaster mit bækken… Må gerne tage til graviditetssvømning så det har jeg planer om at gøre 2 gange om ugen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har gået sygemeldt siden midt januar med bækkenløsning... Den bækkenløsning jeg havde fra første graviditet var åbenbart aldrig gået væk, så den er blusset godt op igen! Der er lige pludselig ret lang tid til juli måned... Men på den positive side kan jeg nu bruge en masse dejlig alene tid sammen med min store pige! Efter at have hørt os omtale lillesøster ved navn, har hun allerede koblet det sammen, så nu går hun og peger på maven og siger illesøs Saba (lillesøster Saga)  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minmowgli og lill88; øv hvor træls. :( Ja, man bliver vel nødt til at se det positive i det. :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er øv, men ja må se det positive i det - har nu masser af tid til at shoppe babytøj på nettet  :yay  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er øv, men ja må se det positive i det - har nu masser af tid til at shoppe babytøj på nettet  :yay  :rolleyes

He he! :D Jeg har intet købt endnu overhovedet - lidt vildt faktisk! Har aftalt med manden at vi skal ud og kikke i butikker på lørdag.  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER