Caddie

Lille barnevogn med svingbare hjul

17 indlæg i dette emne

Vi overvejer at købe en barnevogn mere, da vi er sikre på Dicte stadig vil sove til middag i sin når baby ankommer. Vi har en dejlig stor Odder og derfor vil vi have en mindre barnevogn til nr 2. Jeg har set flere små barnevogne med svingbare hjul og et mindre stel, men jeg aner ikke hvad det er for et mærke? :help Jeg har Googlet og er ikke blevet klogere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi overvejer at købe en barnevogn mere, da vi er sikre på Dicte stadig vil sove til middag i sin når baby ankommer. Vi har en dejlig stor Odder og derfor vil vi have en mindre barnevogn til nr 2. Jeg har set flere små barnevogne med svingbare hjul og et mindre stel, men jeg aner ikke hvad det er for et mærke? :help Jeg har Googlet og er ikke blevet klogere..

Mener rømer har en, hvor du bruger deres baby save sleeper, som du klikker på et stativ, er det sådan noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener rømer har en, hvor du bruger deres baby save sleeper, som du klikker på et stativ, er det sådan noget?

Nej ikke umiddelbart, men vi har faktisk baby sleeper, så det var da værd at kigge på.

Det er en rigtig barnevogn, bare mere kompakt end en Odder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, så ved jeg det ikke :( er I glade for den? vi overvejer den nemlig, men ved ikke om den kan være i en c1 :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik den desværre lidt sent, først havde vi lejet en billift i Babysam, det fungerede rigtig dårligt da det stort set var umuligt at få den ud af bilen mens hun sov i den. Da hun var 3 måneder købte vi babysleeper og den er GENIAL :) nem at montere og den virker meget sikker. Det var så dejligt at vi kunne løfte hende ind og ud af bilen imens hun sov videre. Vi brugte den til hun var lidt over 5 måneder, så blev det for kedeligt at ligge der ;)

Jeg tror godt den kan være i en C1, det kræver blot der er 2 seler til rådighed. Vi har en stor bil, og der kan den lige stå ved siden af autostolen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik den desværre lidt sent, først havde vi lejet en billift i Babysam, det fungerede rigtig dårligt da det stort set var umuligt at få den ud af bilen mens hun sov i den. Da hun var 3 måneder købte vi babysleeper og den er GENIAL :) nem at montere og den virker meget sikker. Det var så dejligt at vi kunne løfte hende ind og ud af bilen imens hun sov videre. Vi brugte den til hun var lidt over 5 måneder, så blev det for kedeligt at ligge der ;)

Jeg tror godt den kan være i en C1, det kræver blot der er 2 seler til rådighed. Vi har en stor bil, og der kan den lige stå ved siden af autostolen.

Tusind tak :D vi må I babySam og prøve af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en bugaboo som vi er utrolig glade for :) Det er dog en kombi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Brio sing kombivogn med svingebate hjul og en lille barnevognskasse, vi bruger den dog kun i bilen fordi den er nemmere at pakke med på hurtige ture end vores Odder vogn. Jeg ville ikke bruge den til almindelige lure i haven, da jeg synes den er for "utæt" eller ikke ligeså polstret som en rigtig barnevogn. Da vi havde to børn der sov middagslur havde vi to barnevogne, netop fordi jeg synes de sover bedst sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon stokke explory, du tænker på? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon stokke explory, du tænker på? :)

Tak :) Det er en Stokke Crusi, men den er nu lidt dyr for en nummer 2 vogn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon stokke explory, du tænker på? :)

Tak :) Det er en Stokke Crusi, men den er nu lidt dyr for en nummer 2 vogn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Brio sing kombivogn med svingebate hjul og en lille barnevognskasse, vi bruger den dog kun i bilen fordi den er nemmere at pakke med på hurtige ture end vores Odder vogn. Jeg ville ikke bruge den til almindelige lure i haven, da jeg synes den er for "utæt" eller ikke ligeså polstret som en rigtig barnevogn. Da vi havde to børn der sov middagslur havde vi to barnevogne, netop fordi jeg synes de sover bedst sådan :)

Vi har også en Brio klapvogn, som til nød kan bruges til middagslur. Derfor syntes jeg også det skal være en rigtig barnevogn :) Dicte skal ikke flytte ud af hendes bare fordi der kommer en baby..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en bugaboo som vi er utrolig glade for :) Det er dog en kombi ;)

Den må jeg lige kigge på, ved slet ikke hvad det er for en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøv at se her http://www.flip-flap.dk/ ved ikke om det ku være noget i ku bruge... kender nogen stykker der har sådan en og de er glade for den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en City Elite Babyjogger, som jeg brugte med lift de første 4-5 måneder og efterfølgende som klapvogn med voksipose. Det har fungeret super-godt. Fantastisk vogn, som kan bruges i mange år!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lidt off-topic spørgsmål, så har jeg også en city elite - og jeg ELSKER den! Jeg kom dog til at tænke på, hvad gør du ift sele i voksien? Klikker du den fast i ringene, eller hvad???? Og hvad så med fødderne? Jeg har nemlig overvejet om man skulle putte bærepladen i posen for at give støtte til fødderne??? Hvad gør i???

Jeg har sat en barnevognssele i voksiposen, og den klikker jeg fast i ringene, så jeg bruger ikke klapvognsselen, når jeg har voksiposen i brug. Hvis den der fodstøtte er slået op, er fødderne da støttet..? Min søn på 1½ år kan i hvert fald sagtens ligge der, uden at fødderne rager udover :-). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER