mette34

Hvem skal teste i uge 49?

102 indlæg i dette emne

Er der ikke nogle der skal teste i næste uge (uge 49)?

Jeg vil teste på tirsdag den 3.12.... Tror dog ikke at den bliver pos. Men nu må vi se....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ifølge kalenderen og min ÆL må jeg teste fredag d 6/12 - tror dog ikke på gevinst, men jeg følger gerne med i tråden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester d. 3/12 og håber det bedste   :unsure

 

Fik fjernet min hormonspiral den 30/11 og har ikke haft menstruation efterfølgende, så jeg har ikke helt styr på min cyklus.

 

Jeg hepper på, at vi alle får en tidlig julegave! :yay  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også forsigtigt på banen på dette testhold :)

 

Satser på at teste 5/12 :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester den 2. dec. 

 

Jeg er meget spaendt for tror at jeg maaske er gravid,men vil helst ikke saette mit haab op efter noget for saa bliver jeg endnu mere skuffet. Men der er dog et lille haab selv om det er farligt. 

 

Har i andre nogle symptomer?  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke de store symptomer.... Men tror vi ramte min ægløsning.... Så må bare vente og se..... Det er kun min 2. Cyklus, så vi tager det stille og roligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går vist og overtolker... Har haft lidt kvalme, som svandt da jeg spiste noget, og sådan var det også sidst jeg var gravid. Og er ekstremt træt, hvilket var det der gjorde at jeg mistænkte graviditet sidst. Men, mon ikke det bare er årstiden for at være træt?

Og, det er jo altså nok også alt for tidligt for mig at have symptomer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke om det er mig der gaar og overfortolker ogsaa. 

 

Jeg har siden ael haft murren i underlivet og det er som om at det bliver vaerre. saa sent som idag var jeg naesten overbevist om at jeg havde faaet mens (staerke smerter fra underlivet) men mens er ikke kommet. Har haft kvalme og haft ondt i laenden men kvalmen tror jeg desvaerre "bare" er min sygdoms skyld. 

 

Dette er vores 1.cyklus efter PB er sat i gang saa regner ikke med at det gaar saa hurtigt men krydser fingre. 

 

En masse  :bd til os alle  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen symptomer her… Eller måske er mine bryster bare en lille bitte smule ømme, men det kan meget vel være overfortolkning  :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med, selvom jeg tror chancerne er meget små. Havde ÆL torsdag efter valget, hvor jeg havde arbejdet 38 timer i alt tirsdag og onsdag (valgsekretariat), så jeg kan umuligt forestille mig at min krop ikke skulle blive på virket af det. Men jeg fik en positiv ÆL test torsdag og sex samme dag, så helt umuligt er det vel ikke. Nogen der kender betydningen af stress/overarbejde omkring ÆL?

Testdag den 5., hvis det er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede her til morgen hvor jeg er ca 3+4. Den var neg. Kunne ikke la vær :)

Tror ikke den bliver pos. I denne cyklus....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste 2/12. Jeg håååååber den er der, men vi har jo prøvet noget tid uden succes, så jeg er ikke helt så håbefuld, som jeg var de første cykli. Dog synes jeg, at brysterne er lidt mere ømme, end de plejer... Håber jeg kan lade være med at snydeteste i weekenden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender :bd til alle :)

 

Her har der også været murren i underlivet, men ikke nok til, at jeg tror på gevinst.

Venstre nippel er følsom og øm, men ingen brystspændinger som sådan...

 

Gad nu ellers godt at der var en bebs på vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske at løbet er kørt.... Har fået lidt blod på papiret de sidste gange jeg har tøret mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske at løbet er kørt.... Har fået lidt blod på papiret de sidste gange jeg har tøret mig...

 

Øv, håber ikke det betydet noget  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, håber ikke det betydet noget :kram2

Jeg ved ikke om mens. Er på vej. Har ikke fået noget på papiret de sidste par gange jeg har været på toilettet ....

Men mit underliv murer ret meget... Noget sker der....

Kl er nu 23.05 og jeg bløder igen. Jeg tror mens. Kommer rigtigt i gang i morgen....

Var ellers ved at tro/ håbe på at ægget havde sat sig fast....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om mens. Er på vej. Har ikke fået noget på papiret de sidste par gange jeg har været på toilettet ....

Men mit underliv murer ret meget... Noget sker der....

Kl er nu 23.05 og jeg bløder igen. Jeg tror mens. Kommer rigtigt i gang i morgen....

Var ellers ved at tro/ håbe på at ægget havde sat sig fast....

Øv! :kram

Her synes jeg også at det begynder at trække op til mens :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne ha at min mens. Kommer rigtigt, så jeg ved hvor jeg står... Der kommer stadigvæk kun lidt på papiret.... Og så kan jeg mærke mit underliv... Og har kvalme og brystspændinger...

Hvordan går det hos jer ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne ha at min mens. Kommer rigtigt, så jeg ved hvor jeg står... Der kommer stadigvæk kun lidt på papiret.... Og så kan jeg mærke mit underliv... Og har kvalme og brystspændinger...

Hvordan går det hos jer ?

 

Jeg ville nok tage en test - man kan godt bløde lidt der hvor mens skulle være kommet, hvis man er gravid....

 

Her har jeg haft en del brystspændinger torsdag og fredag men nu næsten ingenting. Har dog en del niv i underlivet, men jeg tog en negativ snydetest i dag, så jeg tror ikke på de to streger i denne omgang.... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv jeg tror desværre snart at mens melder sin ankomst ved mig :( har det underligt som jeg plejer at få et par timer for jeg får mens og det passer også godt med at jeg skal have det i dag eller i morgen. Så lur mig om ikke det kommer i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok tage en test - man kan godt bløde lidt der hvor mens skulle være kommet, hvis man er gravid....

Her har jeg haft en del brystspændinger torsdag og fredag men nu næsten ingenting. Har dog en del niv i underlivet, men jeg tog en negativ snydetest i dag, så jeg tror ikke på de to streger i denne omgang.... :(

Har taget en test og den var neg.

Og nu er jeg sikker i min sag mens. Er kommet her...

Vil følge jer og håber at i får nogle pos. Teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er status uændret - kun lidt ømme  :hophop

Men det er 1. cyklus efter min hormonspiral kom ud (havde den i 6,5 år), så ved ikke helt hvad jeg skal forvente, da jeg ikke har haft mens i mange år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget en test og den var neg.

Og nu er jeg sikker i min sag mens. Er kommet her...

Vil følge jer og håber at i får nogle pos. Teste :)

Øv, så må du have heldet med dig i næste runde  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok tage en test - man kan godt bløde lidt der hvor mens skulle være kommet, hvis man er gravid....

 

Her har jeg haft en del brystspændinger torsdag og fredag men nu næsten ingenting. Har dog en del niv i underlivet, men jeg tog en negativ snydetest i dag, så jeg tror ikke på de to streger i denne omgang.... :(

Stol ikke på snydetests, så længe mens ikke er kommet er der håb  :kram2

 

Øv øv jeg tror desværre snart at mens melder sin ankomst ved mig :( har det underligt som jeg plejer at få et par timer for jeg får mens og det passer også godt med at jeg skal have det i dag eller i morgen. Så lur mig om ikke det kommer i dag

Håber mens bliver væk! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så må du have heldet med dig i næste runde :kram2

Det her var kun min 2. Cyklus så jeg er ved godt mod :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER