mette34

Hvem skal teste i uge 49?

102 indlæg i dette emne

Tak zolo :)

hvis jens ikke kommer i dag tror jeg at jeg tester i morgen tidlig til trods for at jeg først ville teste mandag men jeg vil bare gerne vide hvad jeg kan forvente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov mens og ikke jens ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her var kun min 2. Cyklus så jeg er ved godt mod :)

Det er godt  :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak zolo :)

hvis jens ikke kommer i dag tror jeg at jeg tester i morgen tidlig til trods for at jeg først ville teste mandag men jeg vil bare gerne vide hvad jeg kan forvente

Jeg har forventet mens mandag, men tænkte jeg ville trække den en ekstra dag før jeg ville teste… Men kan godt mærke, at testmonsteret begynder at trække i mig - kæmper imod så længe jeg kan! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forventet mens mandag, men tænkte jeg ville trække den en ekstra dag før jeg ville teste… Men kan godt mærke, at testmonsteret begynder at trække i mig - kæmper imod så længe jeg kan! :blink

ja jeg taenkte nemlig ogsaa at jeg ville traekke testdagen til en dag eller to over men det er svaert og tror at testmonstret kommer over mig i morgen  :prik

tilgengaeld har jeg ikke faaet mens endnu til trods for at jeg troede det og smerterne er gaaet lidt over saa er lidt positiv igen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg taenkte nemlig ogsaa at jeg ville traekke testdagen til en dag eller to over men det er svaert og tror at testmonstret kommer over mig i morgen  :prik

tilgengaeld har jeg ikke faaet mens endnu til trods for at jeg troede det og smerterne er gaaet lidt over saa er lidt positiv igen

Hepper på, at du får et par streger, når du slipper monsteret løs :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på, at du får et par streger, når du slipper monsteret løs :-)

tak hepper ogsaa paa dig  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet negativ her til morgen, men har heller ikke fået mens.

Jeg melder mig på med testdag på tirsdag.

Har haft ømme babser i 10 dage nu. Havde muren i underlivet en uge ca efter ÆL. Men ikke rigtig mere.

Er selvfølgelig i tvivl om de ømme babser er ren indbildning, eller om de plejer at være ømme og at jeg nu bare tænker over alt som symptomer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet negativ her til morgen, men har heller ikke fået mens.

Jeg melder mig på med testdag på tirsdag.

Har haft ømme babser i 10 dage nu. Havde muren i underlivet en uge ca efter ÆL. Men ikke rigtig mere.

Er selvfølgelig i tvivl om de ømme babser er ren indbildning, eller om de plejer at være ømme og at jeg nu bare tænker over alt som symptomer

Hepper på en positiv test til dig på tirsdag  :glad

 

Jeg er vågnet op med helt normale og uømme bryster, så nu har jeg ABSOLUT INGEN symptomer på graviditet :unsure . Håber mens holder sig væk, og så tester jeg tirsdag  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet i morges og den var negativ :(

Nu kan jeg slappe af og så kommer mens nok også hurtigere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet i morges og den var negativ :(

Nu kan jeg slappe af og så kommer mens nok også hurtigere ;)

Træls, men som du siger, så kan det være mens melder sin ankomst lidt hurtigere, så du kan komme videre til en ny runde  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg forventet mens eller to streger. Jeg er 3+4 og der plejer at komme mens på 11-12.dagen efter ÆL (altså i dag eller i morgen), men her til morgen var der ingen mens på vej, selvom det ulmer i underlivet. Der er ikke meget at mærke ellers, og dagens snydetest var da også bragende negativ, så jeg regner med at tante rød dukker op senere i dag eller i morgen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen  :)

I dag er min forventede mens-dag, men jeg har ingen fornemmelse af hverken mens eller graviditet, så jeg kunne ikke dy mig og tog en test… Og sørme om der ikke kom to fine streger!

post-8022-0-10152800-1385966116_thumb.jp

Lige nu synes jeg det er meget uvirkeligt, men både min mand og jeg er super glade, omend noget overraskede over, at det er gået så stærkt. :kuller

 

Håber der kommer flere positive tests i den kommende uge  :glad

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen  :)

I dag er min forventede mens-dag, men jeg har ingen fornemmelse af hverken mens eller graviditet, så jeg kunne ikke dy mig og tog en test… Og sørme om der ikke kom to fine streger!

attachicon.gif021213_14dpo.JPG

Lige nu synes jeg det er meget uvirkeligt, men både min mand og jeg er super glade, omend noget overraskede over, at det er gået så stærkt. :kuller

 

Håber der kommer flere positive tests i den kommende uge  :glad

:yiepie  :yiepie  :yiepie :yiepie  

 

STORT tillykke med den fine test :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen :)

I dag er min forventede mens-dag, men jeg har ingen fornemmelse af hverken mens eller graviditet, så jeg kunne ikke dy mig og tog en test… Og sørme om der ikke kom to fine streger!

021213_14dpo.JPG

Lige nu synes jeg det er meget uvirkeligt, men både min mand og jeg er super glade, omend noget overraskede over, at det er gået så stærkt. :kuller

Håber der kommer flere positive tests i den kommende uge :glad

Stort tillykke med de flotte 2 streger :)

Hvor er det dejligt for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen  :)

I dag er min forventede mens-dag, men jeg har ingen fornemmelse af hverken mens eller graviditet, så jeg kunne ikke dy mig og tog en test… Og sørme om der ikke kom to fine streger!

attachicon.gif021213_14dpo.JPG

Lige nu synes jeg det er meget uvirkeligt, men både min mand og jeg er super glade, omend noget overraskede over, at det er gået så stærkt. :kuller

 

Håber der kommer flere positive tests i den kommende uge  :glad

:wee tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Stort tillykke til zolo :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg indrømmer btw lige, at jeg slap testmonsteret fri i weekenden....

Jeg var på besøg hos en veninde og havde den vildeste murren i underlivet - så hun nåede lige fakta inden lukketid og fandt to test - dem man kan teste med inden forventet mens (Jeg forstår nok ikke helt konceptet, men man kan teste imellem 6-15 dage efter æg løsning)

Begge test var negative (en aften og en morgen test)

 

Mens er ikke kommet, og det murrer stadig indimellem, men har pakket håndtasken med bind og tamponer for at være på den sikre side...

Tester ikke igen før fredag eller lørdag. - tror jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen :)

I dag er min forventede mens-dag, men jeg har ingen fornemmelse af hverken mens eller graviditet, så jeg kunne ikke dy mig og tog en test… Og sørme om der ikke kom to fine streger!

021213_14dpo.JPG

Lige nu synes jeg det er meget uvirkeligt, men både min mand og jeg er super glade, omend noget overraskede over, at det er gået så stærkt. :kuller

Håber der kommer flere positive tests i den kommende uge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen :)

I dag er min forventede mens-dag, men jeg har ingen fornemmelse af hverken mens eller graviditet, så jeg kunne ikke dy mig og tog en test… Og sørme om der ikke kom to fine streger!

021213_14dpo.JPG

Lige nu synes jeg det er meget uvirkeligt, men både min mand og jeg er super glade, omend noget overraskede over, at det er gået så stærkt. :kuller

Håber der kommer flere positive tests i den kommende uge :glad

Tillykke.

Er spændt på test imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yiepie  :yiepie  :yiepie :yiepie  

 

STORT tillykke med den fine test :loveshower

 

 

Stort tillykke med de flotte 2 streger :)

Hvor er det dejligt for jer :)

 

 

:wee tillykke :glad

 

 

:yay Stort tillykke til zolo :glad

 

 

Tillykke.

Er spændt på test imorgen.

Tak allesammen!  :toot  :gp  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen  :)

I dag er min forventede mens-dag, men jeg har ingen fornemmelse af hverken mens eller graviditet, så jeg kunne ikke dy mig og tog en test… Og sørme om der ikke kom to fine streger!

attachicon.gif021213_14dpo.JPG

Lige nu synes jeg det er meget uvirkeligt, men både min mand og jeg er super glade, omend noget overraskede over, at det er gået så stærkt. :kuller

 

Håber der kommer flere positive tests i den kommende uge  :glad

 

Tillykke med den fine test! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen  :)

I dag er min forventede mens-dag, men jeg har ingen fornemmelse af hverken mens eller graviditet, så jeg kunne ikke dy mig og tog en test… Og sørme om der ikke kom to fine streger!

attachicon.gif021213_14dpo.JPG

Lige nu synes jeg det er meget uvirkeligt, men både min mand og jeg er super glade, omend noget overraskede over, at det er gået så stærkt. :kuller

 

Håber der kommer flere positive tests i den kommende uge  :glad

 Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke zolo. Hvor er det dejligt for jer :D

Status fra mig er at jeg fortsat venter på tante rød men det er ikke dukket op endnu og min muren er også forsvundet :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle..

 

Jeg er ny på den side, så er ikke engang helt sikker på at dette her bliver skrevet det rigtige sted, men man må jo prøve sig frem :)

Jeg kan vidst godt melde mig på det her hold med test i uge 49, hvis jeg må være med ? :)

Min kæreste og jeg har prøvet i to måneder, så det hele er meget nyt. Og hver gang min krop reagerer på en ny måde, ved jeg ikke om det er fordi jeg er stoppet med p-piller som jeg har været på i 10år, eller om det potentielt kan være fordi jeg er gravid. Har i dag, 10 dage efter ÆL, blødt en smule. Skal ikke have mens før fredag.. 

Ved ikke helt hvad jeg skal tro??

 

Mange hilsner fra Camilla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER