Miss.Tang

Lola Jense fordrag på Frederiskberg

5 indlæg i dette emne

Jeg er med i en MG på fjæsen, hvor der er stablet et fordrag med Lela Jensen på benene. Der mangler 90 for at det kan bliver til noget. Så kom endelig frisk hvis i vil med


 


Emne : Børn 0-3 år


d 24 februar 2014 kl 19.00


Det koster 105,-


 


Meld jer ind her https://www.facebook...90195014344827/ og kontakt admin Anja Frederiksen i en PB.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder spændende. Ved man hvad det kommer til at omhandle andet end børn 0-3 år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til et foredrag med hende også fra 0-3 år... Det var meget med hvad børn i den alder forstår og hvordan man kan tackle dem på et niveau de kan være med på :)

Tror ikke engang selv hun helt ved hvad det skal handle om, hun talte lidt i øst og vest og nåede ikke helt at afslutte det.. Men det var vildt spændende og hun havde mange gode eksempler hun fortalte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til et foredrag med hende også fra 0-3 år... Det var meget med hvad børn i den alder forstår og hvordan man kan tackle dem på et niveau de kan være med på :)

Tror ikke engang selv hun helt ved hvad det skal handle om, hun talte lidt i øst og vest og nåede ikke helt at afslutte det.. Men det var vildt spændende og hun havde mange gode eksempler hun fortalte :)

 

Lyder godt. Men er det sådan at der er folk der stiller spørgsmål og hun så svarer? For jeg var til et foredrag med Helen hvor han fortalte lidt og derudover tog spørgsmål. Hurtigt blev det meget meget rodet og der var ikke meget jeg kunne bruge fordi det primært handlede om helt bitte bitte små børn :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder godt. Men er det sådan at der er folk der stiller spørgsmål og hun så svarer? For jeg var til et foredrag med Helen hvor han fortalte lidt og derudover tog spørgsmål. Hurtigt blev det meget meget rodet og der var ikke meget jeg kunne bruge fordi det primært handlede om helt bitte bitte små børn :-(

Nej vi nåede aldrig til spørgsmål, men det lød til at hun nogen gange gjorde det, det afhang vidst af tiden.. Synes at der var meget lidt snak om helt små babyer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER