EOS40D

4+3 i guess

45 indlæg i dette emne

Stort tillykke med graviditeten :loveshower

Synes det er skønt du nåede at nyde din ferie inkl drinks :) Det var et par dage før du får samme mulighed :)

Jeg drak mig stang stiv omkring ÆL, da jeg blev gravid med Marius. Er tit blevet spurgt om jeg havde dårlig samvittighed over det inkl ved lægen og har hver sagt NEJ. Jeg havde brug for at smide tankerne og have en sjov aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare ønske dig et superstort tillykke med graviditeten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også et stort tillykke herfra. :yiepie

 

Min søn er 100 % velskabt og det selvom jeg røg i min graviditet.

Det er ikke noget jeg er stolt af, men jeg farver også hår og spiser rødt kød.

 

Jeg vælger at leve og nyde mit liv - også selvom jeg prøver at blive gravid igen - BUM :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke til TS med den fulde baby ;-)

 

til førstegangsgravid: ikke alene starter du ud med at dømme TS (og alle andre der ikke lige bliver gravide med samme metode/levevis som du), men du ønsker hende heller ikke på nogen måde tillykke med hendes graviditet, det synes jeg er uempatisk og faktisk decideret udhøfligt.

 

til girl next door: jeg kan sagtens følge dig i, at den rammer ret brutalt, men jeg kan kun opfordre dig til at børste det af dig, og håbe at jeres behandling lykkedes, miskundhed og fordømmelse hjælper jer ikke, tvært imod, hvis I skulle have haft dårlig samvittighed over at have tilladt jer at leve bare en smule i processen, hvem ved så om jeres forhold havde stået distancen og så havde I ikke været hvor i er nu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort stort tillykke med graviditeten :D

du skal ikke være bange over hovedet, jeg er maler og gik med meget meget specielle og farlige malinger i den korte tid vi prøvede på at blive gravide til jeg blev det (der gik 9 dage) + jeg gjorde som jeg plejede at gøre :) Jeg er nu gravid, bruger parfume af og til hvis jeg skal noget, spiser som jeg har lyst til og drikker en sodavand hvis jeg har lyst og jeg går med almindeligt maling dagligt da det er mit arbejde og ikke er giftigt og vores baby har det fantastisk :D hvis du stresser dig selv over de ting du ikke må o.s.v stresser du også baby så gør hvad du har det bedst med, baby kan altså tåle en del :) jeg selv er "lavet" på 40 grønne Cecil om dagen for 26 år siden og jeg fejler skam ikke noget ;) Hehe

Til førstegangsgravid: HUSK graviditet ikke er en sygdom og at være sippet gør bestemt intet godt for barnet.. Dit barn må få et chok den dag den kommer til verden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så under jeg dig virkelig at leve fem år som "forhåbentlig gravid" og for hver måned blive mere og mere ked af at det ikke lykkedes!

Arh, Mannie.. Det mener du jo ikke, så er det jo ikke bedre end "førstegangsgravids" kommentar..

Til TS:

Velkommen til og stort tillykke med graviditeten.. Jeg kom til at spise rødt kød, da jeg var 5+5, fordi jeg ikke turde at sige jeg var gravid og derfor ikke sagde fra for det røde kød. Jeg var så ulykkelig, haha.. Indtil jeg fandt ud af, at de første 6-8 uger lever fostret af deres egen "madpakke", som de andre også skriver.,

Nyd din graviditet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Arh, Mannie.. Det mener du jo ikke, så er det jo ikke bedre end "førstegangsgravids" kommentar..

Til TS:

Velkommen til og stort tillykke med graviditeten.. Jeg kom til at spise rødt kød, da jeg var 5+5, fordi jeg ikke turde at sige jeg var gravid og derfor ikke sagde fra for det røde kød. Jeg var så ulykkelig, haha.. Indtil jeg fandt ud af, at de første 6-8 uger lever fostret af deres egen "madpakke", som de andre også skriver.,

Nyd din graviditet :loveshower

Nej jeg mener det ikke for jeg synes selv det er et helvede. Men hvis man dømmer andre på den måde så synes jeg virkelig man skulle prøve det selv. Ikke at have en smule situationsfornemmelse og empati for en bekymret gravid, det giver nul "respekt" eller plus på min konto.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er i søde alle sammen.. <3
Synes stadig det er meget uvirkeligt at det er lykkes. Men har testet igen i dag, bare fordi de der teste jo ligger inde i skabet og skriger. Stadig lige positiv. :D
Og meget glade for at i skriver at jeg ikke behøves at have dårlig samvittighed. Og puha hvor er det svært ikke at sige det til venner og familie endnu :D
Håber på at jeg kan holde min kæft ind til vi har været til NF :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er i søde alle sammen.. <3

Synes stadig det er meget uvirkeligt at det er lykkes. Men har testet igen i dag, bare fordi de der teste jo ligger inde i skabet og skriger. Stadig lige positiv. :D

Og meget glade for at i skriver at jeg ikke behøves at have dårlig samvittighed. Og puha hvor er det svært ikke at sige det til venner og familie endnu :D

Håber på at jeg kan holde min kæft ind til vi har været til NF :D

Endnu en gang tillykke, ja det er en vild følelse. Vi kunne ikke vente med at fortælle det, så vi fortalte det omkring uge 6-8, bare til de nærmeste...

Håber at du får en rigtig god graviditet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower  :balloons    KÆMPE STORT TILLYKKE MED DE 2 STREGER OG DEN LILLE SPIRE I MAVEN  :wub  :biglove  :hurra  :toot :balloon

 

NYD! Din graviditet så længe du kan.... der er ingen garanti for at den bliver sjov hele vejen, men den er din! og du bestemmer over DIN krop :gravid  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det der med at teste flere gange, kender jeg godt :loveshower

Har du ringet til lægen? Hvis din graviditet forløbet normalt, vil du få en tid, når du er 8 uger henne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også et stort tillykke herfra. :yiepie

Min søn er 100 % velskabt og det selvom jeg røg i min graviditet.

Det er ikke noget jeg er stolt af, men jeg farver også hår og spiser rødt kød.

Jeg vælger at leve og nyde mit liv - også selvom jeg prøver at blive gravid igen - BUM :P

Hvis man dog bare kunne "like" en kommentar fra telefonen hér på babyklar... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke til TS med den fulde baby ;-)

til førstegangsgravid: ikke alene starter du ud med at dømme TS (og alle andre der ikke lige bliver gravide med samme metode/levevis som du), men du ønsker hende heller ikke på nogen måde tillykke med hendes graviditet, det synes jeg er uempatisk og faktisk decideret udhøfligt.

til girl next door: jeg kan sagtens følge dig i, at den rammer ret brutalt, men jeg kan kun opfordre dig til at børste det af dig, og håbe at jeres behandling lykkedes, miskundhed og fordømmelse hjælper jer ikke, tvært imod, hvis I skulle have haft dårlig samvittighed over at have tilladt jer at leve bare en smule i processen, hvem ved så om jeres forhold havde stået distancen og så havde I ikke været hvor i er nu :-)

Igen, hvis man bare kunne "like" - er HELT ENIG i det du skriver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Trådstarter - KÆÆÆÆÆMPE stort tillykke. At komme hjem fra en forhåbentligt lækker ferie og så opdage man er gravid. Kan man bede om andet? Kan man ønske andet?

Hjertelig tillykke, du kære :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten.. :) jeg tror altså der er en del børn som er undfanget i en ordentlig brandert eller hvor mor har fyret den af uden at vide at der var en lille spire på vej ;) I hvert fald skal den lille nok klare sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Nej jeg har endnu ikke ringet til lægen, jeg er på kursus for tiden, så skal lige finde et sted jeg kan gå hen og snakke i fred. :D Føler ikke lige de andre kursister behøver at vide noget om det. :D

Og så have jeg bare kvalme i dag.... Håber bare det var en engangs ting :D sidste gang havde jeg det nemlig ikke, så man har vel lov til at håbe :D

kram til jer alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det!!!  :loveshower Fantastisk - nyd det!

Tillykke!

 

Det siges at baby og mor ikke deler noget indtil omkring uge 6 hvor navlestrengen dannes, så du har ikke drukket den fuld :kram

 

Du er LANGT fra den eneste som har fået alkohol indenbords kort før en positiv test. Jeg kender en som drak sig stangstiv nytårsaften for at teste positivt et par dage senere. Jeg kender en som fik rigeligt indenbords til mit bryllup for at teste positivt et par dage efter... Begge har deres skønne børn! Tænk på alle de børn som bliver undfanget af alkoholiske mødre eller efter et one-night stand efter en våd bytur... 

 

Det skal nok gå :kram Nu ved du at du er gravid, og kan tage dine forholdsregler. :kram

 

Jeg ringede til min læge lige efter positiv test, og der skulle jeg ned i løbet af en uge for at få graviditeten bekræftet 

:ditto

 

Stort tillykke :loveshower :loveshower

 

Og bare rolig: Indtil du er 6+0 vil du ikke dele blodtilførsel med den lille, så den kan ikke tage skade af et par driks inden du tester positivt ;)

 

Og velkommen til! Håber ikke du lader dig skræmme væk, vi har normalt en rigtig god og ikke fordømmende omgangstone herinde :)

:ditto

 

Endnu en gang tillykke, ja det er en vild følelse. Vi kunne ikke vente med at fortælle det, så vi fortalte det omkring uge 6-8, bare til de nærmeste...
Håber at du får en rigtig god graviditet!

Jeg tror heller ikke, at jeg kan vente med at fortælle det til den nærmeste familie til efter NF. Jeg regner med at sige det til den nærmeste familie, når vi ses til jul, hvor jeg vil være 9+0, for jeg har det så dårligt med at "lyve" omkring det, og så kan vi sige det Face2face! :)  :kuller

 

Nej jeg har endnu ikke ringet til lægen, jeg er på kursus for tiden, så skal lige finde et sted jeg kan gå hen og snakke i fred. Føler ikke lige de andre kursister behøver at vide noget om det. :D

Og så have jeg bare kvalme i dag.... Håber bare det var en engangs ting. sidste gang havde jeg det nemlig ikke, så man har vel lov til at håbe :D

kram til jer alle.

Jeg ringede til lægen, da jeg var 4+5 og har en tid til sygeplejersken på onsdag (6+0) og en tid hos lægen d. 16. december (7+6). Tror normalt man får en tid til lægen i uge 6-10.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tøser.

så fik jeg mine 2 streger, har været på ferie i Spanien her i sidste uge, og da jeg kom hjem igår tog jeg en test som blev hurtigt positiv. Så får man godt nok lidt dårlig samvittighed over de mange liter drinks der er blevet hældt ned i løbet af ugen.. :o

Nå men mon ikke det går. Hehe

Hvornår skal man ringe til lægen og få en tid? Jeg er jo ikke ret langt henne endnu.

 

Tillykke med to streger :loveshower  sundhedstyrelsen anbefaler jo helt at holde sig fra alkohol når man prøver at blive gravid - men må indrømme jeg heller ikke helt holdt, drikker ikke ret meget i forvejen, men fik da to glas vin to dage før jeg testede positiv - var til 50 års fødselsdag. Fik også dårlig samvittighed, men ikke rørt alkohol siden ,og vidste jo ikke jeg var gravid. vi havde prøvet et halvt år, og troede faktisk mens var på vej, da jeg havde jeg mens lignede smerter.

 

Så nyd du bare din graviditet, og drop den dårlige samvittighed - jeg er forresten 8+6 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER