Nitzen1987

Et spørgsmål om ÆL-tests....

3 indlæg i dette emne

Der står i brugsanvisningen, at man har ÆL 24-48 timer efter, at man får en positiv test. Hvis nu testen er positiv 48 timer før ÆL, kan den så godt være negativ 12 timer før ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der står i brugsanvisningen, at man har ÆL 24-48 timer efter, at man får en positiv test. Hvis nu testen er positiv 48 timer før ÆL, kan den så godt være negativ 12 timer før ÆL?

Ja, det tror jeg sagtens den kan. Og den kan også være positiv 48 timer i træk - det kommer an på hvor kort dit peak i LH-hormon er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi jeg regnede egentlig med at jeg ville have startet med at teste i fredags, men så var jeg hos mine forældre indtil lørdag og var syg søndag, så kom først igang med at teste mandag med forventet ÆL tirsdag. Jeg har testet siden, men teststregerne har været meget svage og i dag synes jeg at den var endnu svagere end de foregående dage. Og jeg mærkede niv og stik i højre side af mit underliv tirsdag, men udelukkede lidt at det var ÆL pga. den meget negative test mandag. Min nu, hvor den eller svage teststregerbe virker til at blive endnu svagere, bliver jeg i tvivl :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER