Louisebj

baby spark

9 indlæg i dette emne

Hej allesammen. Jeg er nu i uge 23. Og lille pigen sparker utrolig meget - meget aktivt lille baby vi får tror jeg :0). Mærker i også mange spark og stærkere spark? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også i uge 23 og her er der nærmest fest i maven indtil flere gange dagligt.

Til stor misundelse for farmand der ikke kan mærke noget udenfor maven endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay. Det er så skønt at mærke den lille sparke. Heldigvis kan min kæreste godt mærke det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har der været gang i den et par uger.. Det KAN også mærkes udenpå maven, men det er som om de små baryler kan mærke at det er deres fars hånd der prøver at hilse på dem - og så ligger de bum-stille.. Drillepinde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her okser lillepigen også rundt, og det kan både mærkes og ses udenpå maven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har der været gang i den et par uger.. Det KAN også mærkes udenpå maven, men det er som om de små baryler kan mærke at det er deres fars hånd der prøver at hilse på dem - og så ligger de bum-stille.. Drillepinde..

Præcis sådan er det også her. Jeg kan mærke uden på maven, men så snart N lægger hånden på så sker der bare ikke mere.

Krydser fingre for at den kraftige beroligende effekt holder når hun kommer ud også, så kan han nemlig få lov til at putte hende :-p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der også rigtig meget aktivitet! Når jeg lægger hånden på og trykker, sparker han tilbage :))) så sødt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lykkedes det for manden at mærke liv også . Men hun gik godt nok også til den derinde i går aftes.

Og så har hun opdaget min blære, som tydeligvis bliver brugt som boksepude derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er helt vildt aktivitet i min mave om aftenen puha hvor han sparker !! Dejligt at mærke liv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER