Mette

At sutte på ALT?

11 indlæg i dette emne

Hvor gamle er børn ca når de ikke propper alt i munden? Er i gang med at lave de fineste små hæklede cupcakes til vigga som hun skal have når hun engang forstår at alt ikke skal proppes i munden for der er mindre dele på som godt nok er syet godt fast, men synes ikk hun skal have dem i munden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den orale fase skulle slutte omkring 18 mdr.s alderen. Det passer meget godt med, at Cassandra holdt op med at putte ting i munden der, men aftagende op til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, umiddelbart vil jeg sige når hun er 3 år ;) I hvert fald hvis vi snakker små ting med kvælningsfare :) Jeg kan ikke lige huske, hvornår Valdemar holdt op med at sutte på ALT, men han smager jævnligt på ting og sager endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla kommer stadig ting i munden med jævne mellemrum. :D Senest i dag havde jeg en pige, der blev stiktosset, fordi hun ikke måtte bide i min telefon. Men jeg tror hun var omkring 8-10 måneder, før hun stoppede med bare at stoppe ting i munden for at stoppe dem i munden. Nu stopper hun dem så i munden for at se hvordan det er at bide i dem, men det er jo noget andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 mdr, hmm det var sent :( må håbe vigga er lidt hurtig til at forstå det, men ellers så passer det da med hun kan få dem i julegave i 2014 :D

Jeg sørger for at de trods alt er syet lidt fast så håber ikke det er nødvendigt at vente til hun er 3 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige to år. Lav hellere nogle uden pynt. De er jo også pænt fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige to år. Lav hellere nogle uden pynt. De er jo også pænt fine :)

Synes bare det er pynten der gør dem så søde, så tror jeg hellere jeg bare vil gemme dem til jeg synes hun er stor nok til at få dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er også stadig slem til at putte alt i munden, men nu forstår hun så meget, at vi kan sige hvis hun ikke må det og så tager hun det oftest ud. Så hun har fx siddet og lavet perler uden at spise dem ;) Silke Elia er 15 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er også stadig slem til at putte alt i munden, men nu forstår hun så meget, at vi kan sige hvis hun ikke må det og så tager hun det oftest ud. Så hun har fx siddet og lavet perler uden at spise dem ;) Silke Elia er 15 mdr.

Hvor er hun dygtig :) her taler vi om pynt der er en del større end perler så ikke bare lige sådan til at sluge, så måske der er håb ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun dygtig :) her taler vi om pynt der er en del større end perler så ikke bare lige sådan til at sluge, så måske der er håb ;)

Det tror jeg bestemt. Min erfaring er også at hun ikke synes stof smager så godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah gumler stadig paa meget, saa det... han har nu tegnet, eller dvs leget med farvekridt 1 gange uden at smage paa dem :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER